۱۴ تیر ۱۳۹۱، ۱۰:۰۹

شعبانی‌فر:

صنعت استان مرکزی صنعتی پیشتاز در عرصه مقابله با تحریم‌ها علیه کشور است

صنعت استان مرکزی صنعتی پیشتاز در عرصه مقابله با تحریم‌ها علیه کشور است

اراک – خبرگزاری مهر: استاندار استان مرکزی گفت: صنعت استان مرکزی صنعتی پیشتاز در عرصه مقابله با تحریم های سخت دشمنان است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر شعبانی فر شامگاه سه شنبه با بیان این مطلب در مراسم تقدیر از صنعتگران برگزیده استان مرکزی  افزود:  صنعتگران استان مرکزی همچون مجاهدانی هستند که در سخت ترین شرایط موجود توانسته اند صنعت استان  مرکزی را سرپا نگه داشته و اجازه ندهند تحریم ها نفس تولید استان را در سینه حبس کند.

وی با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با صنعتگران استان مرکزی بیان داشت: بانک های استان مرکزی توانسته اند برای اولین بار پرداخت تسهیلات به صنعتگران را تا سقف 2 میلیارد دلار افزایش دهند اقدامی که در هیچ یک از استان های کشور صورت نگرفته است.

استاندار استان مرکزی ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی در تلاش اند تا با تنگ کردن عرصه بر ایران مانع از تداوم استقلال اقتصادی این کشور شوند.

وی با بیان این که باید تحریم دشمنان را به فرصتی مناسب تبدیل کرد و از این طریق استقلال و سربلندی ایران را تضمین کرد گفت: تحریم های دشمنان علیه ایران به امروز و دیروز برنمی گردد بلکه طی 30 سال گذشته سعی کرده اند با تحریم های شدید راه رشد و توسعه را بر ایران ببندند.

استاندار استان مرکزی با اشاره به تلاش های صورت گرفته دشمنان در حوزه نفت و تحریم های آنها در این بخش گفت: دشمنان ایران گمان کردند می توانند با تحریم بنزین به خواسته های نا به جای خود در این سرزمین دست یابند این در حالی است که متخصصان جوان این مرز و بوم توانستند با تولید بنزین در پالایشگاه شازند بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بزنند.

شعبانی فرد از صنعتگران داخلی خواست تا با افزایش سطح کیفی محصولات خود با قدرت بیشتری در بازارهای جهانی حضور یافته و اجازه ندهند کالاهای بی کیفیت خارجی جای کالاهای ما را در بازار های داخلی و خارجی بگیرد.

کد خبر 1642060

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha