۲۱ تیر ۱۳۹۱، ۱۵:۴۳

بختیاری در گفتگو با مهر:

آهن فروشان قم به شهرک صنوف منتقل می‌شوند

آهن فروشان قم به شهرک صنوف منتقل می‌شوند

قم - خبرگزاری مهر: سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت: مدیریت شهری برای ساماندهی آهن فروشان و برطرف کردن مشکلات این صنف و شهروندان اقدام به ایجاد شهرک صنوف برای انتقال این واحدها کرد.

حسن بختیاری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: شهرک صنوف در چند فاز تعریف شده که در فاز نخست آن حدود 200 تا 250 واحد صنفی آهن فروشی مستقر می‌شوند.

وی ادامه داد: در حال حاضر شهرداری در حال آماده سازی این شهرک است، ولی مراسم واگذاری زمین و قرعه کشی انجام شده و قطعات تفکیکی بر اساس نقشه طراحی شده است.

عضو شورای اسلامی شهر قم اظهار امیدواری کرد که تا آخر تابستان امسال ایجاد زیرساخت‌های اساسی این شهرک به اتمام رسیده و زمین‌ها برای ساخت و ساز در اختیار آهن فروشان قرار گیرد و فاز اول آن تا پایان امسال مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی با اشاره به وجود تعداد قابل توجهی آهن فروشی در منطقه نیروگاه اظهار کرد: فعالیت آهن فروشان نیروگاه به دلیل نوع کارکردن آنها برای شهروندان رضایت بخش نیست، بنابراین با انتقال این واحدها به شهرک صنوف نگرانی شهروندان برطرف می‌شود.

بختیاری تاکید کرد: در این انتقال، واحدهای صنفی دارای پروانه کسب و کار منتقل می‌شوند و با انتقال کسبه واقعی، برخورد با واحدهای غیرمجاز راحت‌تر می‌شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت: آهن فروشان متعهد شدند که ساخت و ساز و بهره‌برداری از واحدها را داشته باشند و اگر افرادی اقدام به بهره‌برداری نکنند زمین آنها بازپس گیری می‌شود.

وی با اشاره به استقبال آهن فروشان از این شهرک اظهار کرد: تصویب انتقال آهن فروشان به شهرک صنوف یکی از تصمیم‌های مهم و کارساز شورای اسلامی شهر بوده و با انجام این انتقال هم آهن فروشان ساماندهی می‌شوند و هم دغدغه شهروندان برطرف می‌شود.
 

کد خبر 1647883

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha