۲۴ اسفند ۱۳۸۳، ۱۳:۰۲

مدير عامل سازمان بهشت زهرا (س) خبرداد:

توزيع 10 هزار شاخه گل و گلدان ميان زائران حرم مطهر امام و شهداي جنگ تحميلي

مدير عامل سازمان بهشت زهرا (س) از فراهم سازي تسهيلات ويژه ترافيكي و خدماتي براي تامين رفاه حال شهروندان در روزهاي پنج شنبه و جمعه آخر سال خبر داد.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از روابط عمومي شهرداري تهران ، محمود رضائيان با اشاره به برنامه هاي سازمان بهشت زهرا(س) طي روزهاي مذكور، اظهار داشت: با توجه به مراجعه ميليوني شهروندان در پنجشنبه و جمعه آخر سال به بهشت زهرا (س) و حرم مطهر حضرت امام خميني (ره)  با هماهنگي نيروي انتظامي ، پليس راه و راهنمايي و رانندگي تمهيدات ويژه ترافيكي براي ورود و خروج شهروندان به اين اماكن مقدس در نظر گرفته شده است و همچنين نيروهاي انتظامات سازمان نيز در كنار بسيجيان در نقاط مختلف سازمان وظيفه راهنمايي مراجعان را انجام خواهند داد.

به گفته وي با هدف تامين رفاه حال مراجعين و جلوگيري از ازدحام خودروها در سطح بزرگراه هاي منتهي به بهشت زهرا(س) غرفه هاي فروش گل و گلاب در تمام نقاط اين سازمان و در كنار قطعات جديد استقرار يافته و واحد پاسخگويي و اطلاع رساني نيز به طور شبانه روزي در طي  اين دو روز جهت راهنمايي افراد فعاليت مي كنند.

مديرعامل سازمان بهشت زهرا(س) در ادامه ياد آور شد: همزمان با لحظه تحويل سال و آغاز سال نو پرسنل سازمان همراه با نيروهاي بسيجي با شاخه هاي گل و گلدان به استقبال خانواده هاي معزز شهدا رفته و همچنين تعداد 10 هزار شاخه گل و گلدان در بين زائرين قبور منور شهدا و حضرت امام (ره) توزيع خواهد شد.

وي در پايان تصريح كرد: به منظور گراميداشت ياد و خاطر شهيدان انقلاب اسلامي و تجديد ميثاق با آرمانهاي مقدس آنان ، قطعات شهدا و مبادي ورود و خروج سازمان ، لاله كاري مي شود. 

کد خبر 165864

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha