۹ مرداد ۱۳۹۱، ۱۲:۰۳

از سوی پلیس صورت گرفت:

تذکر کتبی به 12 واحد صنفی اغذیه فروشی در دامغان

تذکر کتبی به 12 واحد صنفی اغذیه فروشی در دامغان

دامغان-خبرگزاری مهر: رئیس پلیس شهرستان دامغان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون با سرکشی از واحدهای صنفی اغذیه فروشی در این شهرستان به 12 واحد از این صنف تذکر کتبی داده شد.

سرهنگ پاسدار غلامرضا کاظم زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه 12 واحد صنفی اغذیه فروش متخلف در دامغان تذکر کتبی گرفتند، اظهار داشت: در اجرای طرح نظارت پلیس بر واحدهای صنفی از ابتدای ماه مبارک رمضان، از 135 واحد صنفی اغذیه فروشی در دامغان بازدید شد.

وی یادآور شد: با توجه به آغاز ماه پر فضیلت رمضان و لزوم رعایت مسائل شرعی و ضوابط و مقررات قانونی و با هدف نظارت بیشتر بر عملکرد این صنف، برنامه ریزی های لازم برای اجرای گشت های نظارتی ویژه از سوی عوامل اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس دامغان صورت گرفت.

رئیس پلیس شهرستان دامغان افزود: با توجه به سرکشی و بازدید از 135 واحد صنفی اغذیه فروشی در ماه مبارک رمضان به 12 واحد صنفی اغذیه فروشی تذکر کتبی داده شد و در بقیه موارد نیز هشدار و توصیه های لازم داده شد.

کاظم زاده تصریح کرد: اغذیه فروشان و رستوران ها در طول روز در داخل شهر به هیچ وجه اجازه سرویس دهی بدون مجوز را ندارند.

وی همچنین از توزیع اطلاعیه و نصب بنرهای آموزشی در اماکن گوناگون در این شهرستان خبر داد و گفت: برابر قانون با متصدیان واحدهای صنفی مختلف برخورد خواهد شد.

کد خبر 1661482

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha