۲۰ مرداد ۱۳۹۱، ۱۶:۳۳

حجت الاسلام محمدی:

روز قدس روز احیای اسلام است

روز قدس روز احیای اسلام است

بندر گز - خبرگزاری مهر: امام جمعه بندر گز با بیان اینکه در روز قدس برای دفاع از مظلومان فلسطین گام بر می داریم گفت: روز قدس روز احیای اسلام و مقابله با مستکبرین است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید مصطفی محمدی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران بندرگزی با گرامیداشت سالروز شهادت امیرالمومنان  و وصیت مولای متقیان در مقابله با زور و ستم گفت: با حضور در راهپیمایی روز قدس به وصیت مولای متقیان عمل کنیم.

امام جمعه بندر گز عنوان کرد: اگر در روز قدس و راهپیمایی آن شرکت می کنیم در واقع دفاع از اسلام است زیرا شعار اسرائیل از نیل تا فرات است.

وی با اشاره به تاکید مولای متقیان برای جهاد در راه خدا اضافه کرد: باید در راه خدا برای حفظ دین دفاع کرد و اگر امروز کسی در مقابل نظام می ایستد باید با زبان و جان و مال به دفاع برخاست.

حجت الاسلام محمدی گفت: اسرائیل مدینه و خیبر را از خود می داند و اگر خاستگاه اسلام را تصرف کند دیگر از اسلام چه خواهد ماند؟

امام جمعه بندرگز افزود: اسرائیل به خون ما تشنه است و شعار بعدی اش حمله به ایران است و در واقع کمک به فلسطین کمک به خود و مسلمانان جهان است.

وی یادآور شد: در جریان فتنه 88 برخی ها نسنجیده شعار نه غزه نه لبنان را سر دادند در حالی که امروز تمام هدف آمریکا و اسرائیل این است که ایران را زمین گیر کند.

حجت الاسلام محمدی اضافه کرد: سرنگونی نظام سوریه از دیگر طرحهای اسرائیلی است که با حمایت مردم و ملت سوریه از حکومت حاکم این نظام روی پای خود ایستاده است.

امام جمعه بندر گز با اشاره به ترور دانشمندان هسته ای ایران گفت: دشمن فکر می کند با این ترورها می تواند ایران را زمین بزند اما تا محرم و صفر زنده است اسلام  و ایران نیز زنده است.

وی گفت: اگر احمدی روشن ها را شهید کردند احمدی روشن های دیگر سر بلند می کنند و با ترور و تحریم نمی توانند ما را از هدفمان دور کنند.

کد خبر 1670018

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha