۲۴ فروردین ۱۴۰۲، ۲۲:۲۰

بیانیه مرکز مدیریت حوزه علمیه اردبیل به مناسبت روز قدس

بیانیه مرکز مدیریت حوزه علمیه اردبیل به مناسبت روز قدس

اردبیل- مرکز مدیریت حوزه علمیه اردبیل به مناسبت روز قدس با صدور بیانیه‌ای بر حمایت از مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بیانیه مرکز مدیریت حوزه علمیه اردبیل به مناسبت «روز قدس» بدین شرح است:

بسمه تعالی

امام خمینی قدس سره: «روز قدس روز اسلام است»

به راستی که روز جهانی قدس گنجینه ماندگار حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه و روز تجلی مصاف حق علیه باطل و حمایت جهان از مردم ستم دیده و مظلوم فلسطین است.

در این روز ایران اسلامی همگام با جهان اسلام و همه ملت‌های آزادی خواه و عدالت طلب، حمایت از قدس شریف و مردم رنج کشیده فلسطین را به نمایش گذاشته و همواره با اعلام انزجار از رژیم اشغالگر صهیونیستی و برافراشتن پرچم مقاومت و مبارزه با استکبار، نقشه شوم معامله قرن را به آتش کشیده تا فلسطین قهرمان از چنگ استبداد با سربلندی بیرون آید.

امسال در حالی روز قدس را گرامی می‌داریم که نشانه‌های زوال این رژیم جعلی و نامشروع نه تنها به واسطه مبارزه قهرمانان و رزمندگان جبهه مقاومت بیش از هر زمان خودنمایی می‌کند که در راستای قول صدق خداوند خبیر فروپاشی درونی این کیان غاصب در برابر دیدگان جهانیان آشکارتر و واقعی‌تر شده است.

طلاب و روحانیون استان اردبیل نیز همواره با تبعیت از اندیشه‌ها و رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، پای آرمان‌های انقلاب که در اولویت آن دفاع از مظلومین و مستضعفین جهان و مقاومت در برابر ظالمان است، مقتدرانه ایستاده‌اند وهم‌صدا با مردم ولایتمدار استان اردبیل همچون گذشته حمایت از مردم مظلوم فلسطین را فریاد خواهند زد تا رژیم غاصب صهیونیستی بداند فلسطین مسئله اول امت اسلام است.

کد خبر 5754084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha