۲۴ مرداد ۱۳۹۱، ۱۰:۴۱

رضایی فاضل:

روز قدس روز همه مسلمانان است

روز قدس روز همه مسلمانان است

اندیمشک - خبرگزاری مهر: فرماندار اندیمشک گفت: روز جهانی قدس که یکی از ابتکارات تاریخی امام خمینی(ره) است و اکنون به روزی برای همه مسلمانان جهان تبدیل شده است.

رضا رضایی فاضل در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه امسال قرار است برای اولین بار در کشور عمان نیز روز جهانی قدس به صورت رسمی برگزار شود، تاکید کرد: این روز هم اکنون در بین همه مسلمانان جهان جای خود را به دست آورده است و در حال گسترش حتی به کشورهای غیرمسلمان است.

وی افزود: زمانی که استکبار جهانی به خصوص آمریکا و رژیم صهیونیستی بیداری اسلامی را که در جهان در حال همه گیری است دیدند، از اینکه هر چه زودتر سرنگون می شوند دچار واهمه شدید شدند.

رضایی فاضل با اشاره به تحرکات آمریکا و متحدان مستکبرش در کشور سوریه، ادامه داد: آمریکا در تلاش است تا ضربه ای به سوریه وارد کند و بر این اساس قدرت خود را بر روی سوریه متمرکز کرده است. زیرا اعتقاد دارند اگر سوریه شکست بخورد، ایران اسلامی نیز دچار مشکلات فراوانی می شود.

وی تصریح کرد: کشتار بی رحمانه و سرکوب مردم مسلمان در کشورهای بحرین، میانمار و عربستان نیز در راستای همین اهداف شوم استکبار برای به انزوا کشاندن مسلمانان است به همین دلیل این اتفاقات باعث می شود امسال روز جهانی قدس از جایگاه بالایی برخوردار باشد و نگاه همه کشورهای حامی مقاومت به حضور پرشور ملت ایران در آخرین جامعه ماه رمضان است.

رضایی فاضل عنوان کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر همه بدخواهان اسلام و مسلمانان خواهد بود.

فرماندار اندیمشک در پایان اظهار کرد: بی شک مردم مومن و ولایتمدار ایران اسلامی در روزجهانی قدس که یادگار امام راحل است، حضوری گسترده و چشمگیر خواهند داشت.
 
کد خبر 1672739

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha