۳۱ مرداد ۱۳۹۱، ۱۰:۲۷

ربطی با مهر عنوان کرد:

هنوز تاریخ برگزاری مجمع کشتی مشخص نشده است/ محمد بنا را بر می‌گردانیم

هنوز تاریخ برگزاری مجمع کشتی مشخص نشده است/ محمد بنا را بر می‌گردانیم

دبیر فدراسیون کشتی تاریخ برگزاری مجمع و انتخابات رئیس این فدراسیون را همچنان نامشخص خواند گفت: هنوز تاریخ مشخصی برای برگزاری این نشست از سوی وزارت ورزش به ما ابلاغ نشده است.

عارف ربطی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: هنوز تاریخ دقیقی برای برگزاری نشست مجمع فدراسیون کشتی و انتخاب رئیس جدید به ما اعلام نشده، اما احتمال دارد تکلیف این مجمع بعد از برگزاری نشست سران غیر متعهد در تهران مشخص شود.

وی در ادامه به تاریخ همکاری و قراداد مربیان تیم ملی اشاره کرد و گفت: پایان قرارداد مربیان تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی تا بازیهای المپیک 2012 لندن بود، ولی مربیان رده های دیگر همچنان مشغول هستند. آنچه مسلم است باید هر چه زودتر خود را مهیای رقابتهای جهانی سال آینده کنیم.

دبیر فدراسیون کشتی در خاتمه در خصوص رفتن یا ماندن محمد بنا بر راس امور تیم ملی کشتی فرنگی گفت: فعلا در این رابطه با او صحبت نشده و همانطور که خودش اعلام کرده باید مدتی استراحت کند، اما این بدان معنا نیست که به سادگی از کنار خداحافظی احتمالی او بگذریم. ما در نظر داریم پس از گذشت زمان استراحت او مجددا اقدامات لازم برای بازگشتش را آغاز و همچنان از توان و تجربه گرانبهای محمد بنا استفاده کنیم.

کد خبر 1677017

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha