۱۰ تیر ۱۳۹۲، ۹:۴۳

در گفتگو با مهر عنوان شد:

مجمع کشتی باید در دولت یازدهم برگزار شود/ 12 رئیس در 13 سال رکورد است!

مجمع کشتی باید در دولت یازدهم برگزار شود/ 12 رئیس در 13 سال رکورد است!

پیشکسوت و مربی پیشین کشتی ایران بهترین زمان برای برگزاری انتخابات مجمع عمومی و تعیین رئیس جدید فدراسیون کشتی را بعد از تشکیل دولت یازدهم خواند.

محمدرضا نوایی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: فدراسیون کشتی بیش از یک سال و نیم است که توسط سرپرست اداره می‌شود و این موضوع از جهات مختلف به این رشته ضربه‌های زیادی وارد کرده است. بلاتکلیفی متولیان و همچنین برخی تغییر و تحولات از جمله مسائلی است که در این مدت به وفور دیده شده که مطمئنا با انتخاب رئیس جدید و قانونی به پایان خواهد رسید.

وی ادامه داد: البته در حالیکه این مساله اهمیت زیادی دارد، منطقی به نظر نمی‌رسد که مسئولان وزرات ورزش و جوانان در روزهای پایانی فعالیت خود بخواهند در فاصله کوتاه زمانی تا رقابتهای جهانی مجارستان برای فدراسیون کشتی، رئیس مشخص کنند.

مربی پیشین کشتی ایران تصریح کرد: مسئولان ورزشی دولت جدید با در نظر داشتن این اتفاقات،‌ نباید اجازه دهند انتخابات فدراسیون کشتی در دولت دهم و در آستانه تغییر برگزار شود و مطمئنا  وزیر آینده در دولت یازدهم حق دارد برای چهار سال آینده، رئیس همسو با خود را در راس فدراسیونها به ویژه فدراسیون مهم کشتی داشته باشد.

نوایی در پایان گفت: برگزاری انتخابات در این زمان به ضرر کشتی است و این مجمع باید بعد از استقرار وزیر جدید ورزش برگزار شود، زیرا کشتی از این آزمون و خطاهای مکرر و حضور 12 رئیس فدراسیون در 13 سال فعالیت خود بیش از هر چیزی ضربه دیده است. با یک تغییر دیگر در این زمان کوتاه تا مسابقات جهانی شاهد حضور 13 فدراسیون در 13 سال خواهیم بود که یک کارنامه قابل توجه و تاسف آور در عرصه عدم ثبات مدیریت است!

به گزارش خبرنگار مهر و طبق اخبار منتشر شده قرار است مجمع عمومی فدراسیون کشتی برای انتخاب رئیس جدید روز 17 یرماه برگزار شود که بسیاری از اهالی این رشته معتقدند برگزاری مجمع در این تاریخ و تغییر و تحولات احتمالی بعدی به هیچ عنوان به صلاح این رشته نیست.

کد خبر 2087204

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha