۴ شهریور ۱۳۹۱، ۱۵:۲۹

رحیمی نیا عنوان کرد:

1600حامی از ایتام شهرستان کهگیلویه حمایت می کنند

1600حامی از ایتام شهرستان کهگیلویه حمایت می کنند

دهدشت – خبرگزاری مهر: مدیر کمیته امداد شهرستان کهگیلویه گفت: در راستای اجرای طرح اکرام ایتام یک هزار و 600 حامی از سراسر کشور حمایت از ایتام زیر 18 سال کمیته امداد این شهرستان را بر عهده دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، عنایت رحیمی نیا با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام از طرح های موفق کمیته امداد است، افزود: در این طرح حمایت ایتام، به خیرین علاقمند واگذار می شود.

وی بیان کرد: در زندگی انسان خلاء ها وکمبودهای فراوانی وجود دارد که از طریق محبت و دوستی و کمک به همنوع می توان آن را جبران کرد.

رحیمی نیا با بیان اینکه ایتام بیش از هر چیز به نوازش و کمک مادی نیاز دارند، افزود: با برنامه ریزی و ارتباط موثری که با حامیان انجام گرفت، توفیقات خوبی در زمینه اکرام ایتام به دست آمده است.

وی یادآور شد: در سال گذشته بالغ بر چهار میلیارد ریال در زمینه های ازدواج، خرید لوازم و مایحتاج زندگی، خرید پوشاک و لوازم التحریر و کمک های نقدی به ایتام تحت حمایت کمک شد.

رحیمی نیا همچنین از ایجاد بیش از یکهزار فرصت شغلی در این شهرستان خبر داد و گفت: به منظور توانمندسازی و اشتغال خانواده های تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان طرح اشتغال زایی، کارانگیزی و توان افزایی با اعتباری بالغ بر 87 میلیارد و 967 میلیون ریال اجرا خواهد شد.

مدیر کمیته امداد کهگیلویه با اشاره به رویکرد کمیته امداد در راستای توانمندسازی خانواده ها، افزود: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد با اجرای طرح های اشتغالزایی خودکفا شده و از گردونه حمایت خارج خواهند شد.

کد خبر 1679980

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha