۴ شهریور ۱۳۹۱، ۱۶:۲۲

شهرداری رینه نماینده مازندران بسکتبال جانبازان و معلولان کشور شد

شهرداری رینه نماینده مازندران بسکتبال جانبازان و معلولان کشور شد

آمل - خبرگزاری مهر: سرپرست سکتبال باویلچر جانبازان و معلولان آمل از حضور این تیم به عنوان نماینده مازندران در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال با ویلچرجانبازان و معلولان باشگاه های کشور با عنوان شهرداری رینه لاریجان خبر داد.

یحیی عسگری پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تیم بسکتبال باویلچر جانبازان و معلولان آمل با کسب عنوان نائب قهرمانی در مسابقات دسته یک بسکتبال با ویلچرجانبازان ومعلولان باشگاههای کشور، سهمیه لیگ برتر را کسب کرد و امسال در این مسابقات حضور پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان آمل که در فصل گذشته مسابقات لیگ دسته یک با حمایت مالی شرکت تولیدی لوبون این شهرستان در مسابقات شرکت کرده بود، افزود: با تغییرات انجام شده در خصوص حمایت مالی از تیم تیم بسکتبال باویلچر جانبازان ومعلولان آمل که تنها نماینده مازندران و سهمیه لیگ برتری دارد، در نهایت وبا هماهنگی انجام شده مسئولان شهرستان آمل، شهرداری رینه حامی مالی این تیم در لیگ برتر شد.

سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان ومعلولان شهرداری رینه لاریجان با اشاره به اینکه تمرینات آماده سازی این تیم اکنون با حدود 10 بازیکن در سالن ورزشی پیامبر اعظم آمل پیگیری می شود، ادامه داد: هدایت این تیم در مسابقات لیگ برتر نیز برعهده " محمد ملکشاه" از مربیان نام آشنای بسکتبال مازندران خواهد بود.

عسگری پور اضافه کرد: فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان باشگاههای کشور با حضور 10 تیم به صورت رفت و برگشت از نیمه نخست مهرماه آغاز می شود.

وی با بیان اینکه شهرستان آمل با داربودن بازیکنان با تجربه و جوانان آینده دار توانمندی بالای برای اثبات شایستگی های خود در لیگ برتر خواهد داشت، اضافه کرد: این توان و پتانسیل در بازیکنان تیم آمل وجود دارد که با بازیکنانی که در لیگ دسته یک حضور داشتند و اضافه شدن چند نفر دیگر و با هدایت محمد ملکشاه درلیگ برترشگفتی ساز شود.

کد خبر 1680167

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha