۲۳ شهریور ۱۳۹۱، ۹:۳۳

اخبار سپاه استان سمنان/

برگزاری دومین جشنواره مالک اشتر در استان سمنان

برگزاری دومین جشنواره مالک اشتر در استان سمنان

سمنان-خبرگزاری مهر: معارفه فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج کربلای بسطام، برگزاری دومین جشنواره مالک اشتر در استان سمنان و ... عناوین اخبار سپاه استان سمنان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرمانده سپاه ناحیه شاهرود در جلسه معارفه فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج کربلای بسطام که در نمازخانه این حوزه برگزار شد، گفت: تا سپاه و بسیج است این انقلاب با قدرت و مستحکم و با صلابت به راه خود که همانا گسترش حکومت جهانی اسلام است ادامه می‌دهد.

سرهنگ عباس مطهری اظهار داشت: بسیج شجره طیبه ای است که امام امت آن را بنا نهاده و امروز این شجره درخت تناوری شده است که ثمرات آن در کل جامعه اسلامی و بلکه در جهان قابل مشاهده و ملموس است.

وی افزود: دشمنان می‌دانند امروز بیشترین ضربه را از اسلام و نهادهای اسلامی مانند سپاه می خورند و برای همین تلاش می‌کنند با ایجاد ترس از اسلام و نهادهایی چون سپاه پاسداران این سدهای مستحکم را متزلزل کنند.

وی در پایان از همه خواست با جدیت به وظایف و برنامه‌های خود عمل کنند؛ چرا که پیشبرد اهداف بسیج پیشبرد انقلاب اسلام و حفظ دستاوردهای امام راحل است.

گردهمایی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت حوزه فدک میامی برگزار شد

فرمانده سپاه ناحیه میامی در گردهمایی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت حوزه فدک در نمازخانه این ناحیه گفت: هر چه نظام جمهوری اسلامی پیشرفت کند مسئولیت ما در حفظ و نگهداری انقلاب و نظام جمخوری اسلامی سنگین تر می‌شود.

عباسعلی کاظمی اظهار داشت: ما در دوران هشت سال دفاع مقدس با تمام مشکلاتی که داشتیم در جنگ نابرابر پیروز شدیم و عزت و سربلندی امروزمان را هم مدیون همان مقاومت‌ها هستیم.

وی افزود: پایگاه‌های مقاومت در حال حاضر خط مقدم بسیج هستند که با انسجام سازمانی و وحدت بیشتر اعضا می‌توانند در کیفیت برنامه‌ها و اثربخشی اجرای این برنامه‌ها در سطح جامعه موثر باشند.

بازدید مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان از اردوهای جهادی این استان

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان در جمع جهادگران بسیجی در حاشیه بازدید از اردو های جهادی استان سمنان گفت: اردو های جهادی شما خط مقدم جهاد فرهنگی،جهاد اقتصادی،جهاد علمی و .. است.

محمد نوروزیان اظهار داشت: عملکرد شما در این اردو ها نه تنها جهادی برای آباد کردن روستا های محروم است بلکه جهاد در راه فرهنگی ،جهاد اجتماعی،جهاد اقتصادی،جهاد علمی و ....است.

وی دانشجویان و جهادگران روستا ها ی محروم را سفیران انقلاب خواند و گفت: صالحات و باقیات کار شما همراه با توصیه مقام معظم رهبری که ایجاد امید و نشاط در جامعه است؛ اجین شده است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان گفت: یکی از مشکلات بزرگ این روستا ها مشکلات فرهنگی است که ما باید مشکلات این مردم را به عنوان اولویت کارهایمان قرار دهیم.

80 اثر به جشنواره ادبیات داستانی بسیج استان سمنان ارسال شد

مسئول انجمن ادبیات داستانی بسیج استان سمنان و مدیر اجرایی سومین جشنواره استانی ادبیات داستانی بسیج از ارسال 80 اثر داستانی به دبیرخانه جشنواره خبر داد.

حسینعلی جعفری با بیان اینکه فراخون جشنواره از ابتدای تیرماه صادر شد، گفت : مهلت ارسال آثار به دبیرخانه استان تا تاریخ 20مرداد بود که به علت استقبال نویسندگان استان سمنان تا 25 مرداد ماه تمدید شد.

وی ادامه داد: 40 نفر از نویسندگان استان سمنان با ارسال 78 اثر داستانی استقبال شایسته ای از جشنواره به عمل آوردند.

مسئول انجمن ادبیات داستانی بسیج استان سمنان با اشاره به اینکه جشنواره در سه رده سنی نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان برگزار می شود گفت : در رده سنی نوجوانان 8 نفر با 13 اثر ، رده سنی جوانان 14 نفر با 30 اثر و رده سنی بزرگسالان 18 نفر با 35 اثر در جشنواره حضور دارند.

جعفری با اشاره به اینکه موضوعات جشنواره متنوع ولی مرتبط با موضوعات بسیج بوده است ادامه داد : بیشترین موضوعات آثار داستانی مربوط به ارزشها و اعتقادات و همچنین دفاع مقدس بوده است.

برگزاری دومین جشنواره مالک اشتر در استان سمنان

فرمانده سپاه استان سمنان در دومین جشنواره استانی مالک اشتر که در حسینیه ثارالله با حضور فرماندهان ومسئولین نواحی برگزار شد اظهار داشت: این جشنواره در راستای اجرای تدابیر فرماندهی معظم کل قوا در خصوص اشراف و نهادینه شدن آن و پیگیری فرمان معظم له مبنی بر لزوم جدیت و اهتمام کامل و بهره برداری شایسته از این فرصت اثربخش در تبیین وظایف و بهبود سازمان برگزار شده است.

سردارعلی استاد حسینی  ضمن تاکید بر اینکه مسئولیت را به کسی می دهیم که توانایی انجام کار داشته باشد، تصریح کرد: مسئولیت ها براساس شایستگی های پاسداری داده می‌شود.

وی افزود: همه هنر پاسداران این است که کار برای رضای خدا انجام دهند.

فرمانده سپاه استان سمنان خاطر نشان کرد: شایستگی‌ها افراد کم نمی‌شود اگر از کسی تجلیل نشد و یک تعداد افرادی که تشویق می‌شوند مسئولیت آنها سنگین‌تر می‌شود باید با همت و تلاش بیشتری کار کنند.

کد خبر 1693747

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha