۲۲ مهر ۱۳۹۴، ۲۰:۰۵

با معرفی و تقدیر از رده های منتخب سپاه و بسیج؛

جشنواره مالک اشتر در سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی برگزار شد

جشنواره مالک اشتر در سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی برگزار شد

بجنورد - جشنواره مالک اشتر با معرفی و تقدیر از رده‌های منتخب سپاه و بسیج در نمازخانه ستاد سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی، سردار سید حسن مرتضوی در جشنواره مالک اشتر که در محل نمازخانه ستاد سپاه این استان برگزار شد، گفت: ما پاسداران باید نگاه ویژه ای به محرم و صفر داشته باشیم.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با بیان اینکه همواره ماه محرم برای ما پاسداران، کانون شور و شعور و خاطرات بسیاری است، افزود: در طول دوران پاسداری این توفیق را داشتیم که بتوانیم با بهره گیری از ماه محرم ره توشه ای که در طول سال با معرفت بیشتر و عمل انقلابی کسب کرده ایم، در جهت انجام رسالت مان به همراه داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه امروز زنده بودن اسلام به بقای انقلاب اسلامی است، اظهارداشت: به فرموده مقام معظم رهبری نیز بقای انقلاب اسلامی به بقای سپاه گره خورده است.

سردار مرتضوی بیان داشت: فهم این فرمایشات برای همه ما پاسداران ضروری است.

وی با تأکید بر اینکه در سپاه و بسیج باید کارهایی انجام شود که از جامعیت کامل برخوردار باشد، افزود: درغیر اینصورت در تنظیم رفتار خود دچار مشکل شده ایم و این رفتار از ما پاسداران پذیرفته نیست.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی اضافه کرد: در مسیر مأموریت سپاه و رسالت پاسداران همواره باید به روز باشیم و در تمامی ابعاد مختلف شناخت ابزار، توانمندی، توطئه ها و هم پیمانان دشمن آشنا باشیم.

سردار مرتضوی افزود: امروز تمام توان دشمن متمرکز شده تا باورهای ما را تغییر دهد و در دل ملت و جوانان ما تردید ایجاد کند و این تردید شروع موفقیت و نفوذ دشمن خواهد بود.

وی افزود: برای اینکه از توطئه ها و تاکتیک های دشمن به سلامت عبور کنیم باید روش صحیح، وظیفه و رسالت خودمان را به درستی دنبال کنیم.

سردار مرتضوی اظهار کرد: درهر زمانی که کلام وحی به درستی تفسیر نشده و از فهم آن غافل شده ایم، به خطا و انحراف رفته ایم.

وی در ادامه با اشاره به نقش و اشراف وظایف سپاه، بیان داشت: ما در اشراف به دنبال تربیت پاسدار انقلابی هستیم که اهداف نظام را دنبال کند.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی تصریح کرد: به مقام معظم رهبری اطمینان می دهیم که در جهت پیش روندگی انقلاب اسلامی کار و تلاش کرده و وظیفه و رسالت سربازی خود را انجام دهیم.

وی افزود: مقدمه کار اشراف رصد همه اقدامات، فعالیت‌ها و برنامه های دشمن است.

سردار مرتضوی با اشاره به اینکه دشمن بیشترین تلاش خود را بر روی نقاطی که ما اشتباه می کنیم متمرکز کرده است، بیان داشت: اگر رصد این اشتباهات زیاد شود، موفقیت دشمن تضمین شده است.

وی یادآور شد: ما در سپاه فرصت اشتباه نداریم و زمان آزمون و خطا برای ما تمام شده است و لذا هر برنامه ای داریم باید به نقطه اطمینان برسیم که این بهترین برنامه است.

باید به سلاح ایمان، معنویت و اخلاق مجهز شد

در ادامه این مراسم، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با اشاره به آغاز ماه محرم، با بیان اینکه هدف امام حسین(ع) از قیام کربلا انجام واجبی از واجبات الهی بود، اظهارداشت: آن واجب الهی چیزی نیست جز بنای مجدد نظام و حکومت اسلامی که مصداق بارز آن امر به معروف و نهی از منکر است.

حجت الاسلام حسین زحمتکش عنوان کرد: امروز اگر اسلام، دین، قرآن و همه ارزش های اسلامی زنده است، همه به برکت خون و قیام امام حسین(ع) است.

وی افزود: باید خودمان را به سلاح ایمان، معنویت و اخلاق مجهز کنیم و فرامین رهبری را مورد مطالعه قرارداده و به آن عمل کنیم.

سرهنگ ابوالقاسم چمن، جانشین فرماندهی در امور اقشار بسیج نیز در ابتدای این مراسم گزارش مختصری از روند شکل گیری و انتخاب رده‌های برتر ارائه کرد.

گفتنی است، در پایان این مراسم از بیش از ۶۰ رده منتخب سپاه و بسیج با اهداء لوح و هدیه تقدیر شد.

کد خبر 2941180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha