۵ اسفند ۱۳۹۴، ۲۰:۰۰

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه جواد الائمه(ع) خراسان شمالی:

علاوه برشرکت در انتخابات درست انتخاب کنیم/ لزوم حضور حداکثری

علاوه برشرکت در انتخابات درست انتخاب کنیم/ لزوم حضور حداکثری

بجنورد - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه جواد الائمه(ع) خراسان شمالی با تاکید بر حضور آحاد مردم در پای صندوق‌های رای گفت: باید علاوه برشرکت در انتخابات درست انتخاب کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت جوادالائمه(ع)، حجت الاسلام حسین زحمتکش گفت: نماینده غیرانقلابی باعث عدم پیشرفت اسلام و باعث راحت‌تر شدن ایجاد فتنه می‌شود.

وی ضمن تسلیت دهه فاطمیه گفت: حضرت زهرا(س) تنها الگوی زنان دوعالم نیست بلکه آن حضرت الگوی مردان و زنان دوعالم اند.

وی مهم‌ترین ویژگی حضرت زهرا(س) را ولایتمداری دانست و افزود: آن حضرت زندگی خود را وقف دفاع از ولایت کردند و تا لحظه آخرعمر خود دست از دفاع از ولایت برنداشتند.

حجت الاسلام زحمتکش با بیان اینکه بعد سیاسی زندگی ایشان نیز بسیار برجسته است، تصریح کرد: ایشان به پدربزرگوار و همسرشان حضرت علی(ع) نگاه ولایت داشتند و به فرزندان خود نگاه ائمه(ع).

وی اظهار داشت: همه زندگی حضرت فاطمه (س) را اگر بررسی کنیم می‌بینیم که ابعاد شخصیتی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی ایشان هنوز جای مطالعه دارد.

حجت الاسلام زحمتکش با بیان اینکه این انقلاب الگو گرفته از نظام جامع نبی مکرم اسلام(ص) بالاخص نهضت امام حسین(ع) است، افزود: این انقلاب کهنه شدنی نیست به همین دلیل همه ساله تازگی پیدا می‌کند چون جنس آن متفاوت از جنس انقلاب‌های دنیا است بلکه ازنوع نظام جهانی اسلام محمدی(ص) است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه جواد الائمه(ع) خراسان شمالی تصریح کرد: این نظام و حکومت تغییر پیدا نخواهد کرد وازبین نخواهد رفت مگر که این مردم نخواهند. «ان الله لا یغیروا مابقوم حتی یغیروا ما بانفسهم».

وی افزود: هندسه یک نظام اسلامی برچهار پایه است: نماز، خمس، زکات و امربه معروف که مهم‌ترین اثر تربیتی نماز بازداشتن انسان ازفحشا و منکر است.

حجت الاسلام زحمتکش افزود: اگر در مملکت اسلامی، نماز حرف اول را بزند، منکرات رخت برمی بندد واگر زکات به معنای واقعی انجام شود که هرکس خودش را بدهکار این نظام بداند نه طلبکار، آن وقت است که راهی برای نفوذ شیطان باقی نمی‌ماند و شر و بدی رخت برمی بندد، اینکه خودمان را بدهکار بدانیم یعنی به شکرانه این نظام اسلامی، همه ما به پای صندوق‌های رای برویم چون رای ما اکنون به مجلس شورای اسلامی باعث افزایش اقتدارنظام است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی اظهارداشت: امروز اگر نمایندگان انقلابی را انتخاب و به مجلس بفرستیم چهارسال به راحتی می‌توانیم در مسیر انقلاب گام به جلو برداریم، اما اگر به گونه‌ای دیگر باشد بایستی دائم مواظب باشیم ازمحلی که هستیم واز مسیری که تاکنون آمده‌ایم منحرف نشویم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد شرایط انتخاب اصلح، تصریح کرد: باید علاوه برشرکت در انتخابات، درست انتخاب کنیم و باید مواظب نفوذ باشیم.

حجت الاسلام زحمتکش افزود: یکی از راه‌های شناسایی افراد غیرانقلابی و نفوذی این است که باید دید که چه افرادی از نماینده دفاع و یا برای نماینده تبلیغ می‌کنند.

وی اظهار کرد: افرادی که برای نمایندگان تبلیغ می‌کنند به راحتی قابل شناسایی هستند.

حجت الاسلام زحمتکش افزود: انتخاب نماینده غیرانقلابی باعث عدم پیشرفت اسلام و باعث راحت ترشدن ایجاد فتنه می‌شود؛ فتنه‌ای مثل فتنه ۸۸ که حتی برخی نمایندگان در فتنه ۸۸ علیه نظام شعار می‌دادند.

وی اظهار امیدواری کرد که مردم ولایت مدار استان روز جمعه این هفته پای صندوق‌های رای حاضر و با انتخاب نمایندگان اصلح به پایداری، اقتدار و استحکام نظام اسلامی کمک کنند.

کد خبر 3565282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha