۱۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۶

همزمان با عید سعید غدیر انجام شد؛

دیدارمسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه جوادالائمه با ائمه جمعه

دیدارمسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه جوادالائمه با ائمه جمعه

بجنورد- همزمان با عید سعید غدیر، عید ولایت و امامت، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با ائمه جمعه استان دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی، حجت الاسلام زحمتکش، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در این دیدار با تبریک عید سعید غدیر، گفت: بی شک انقلاب اسلامی ایران یکی از پدیده های قرن اخیر است که تمام معادلات دنیارا بهم ریخته چرا که نقش آن در دنیا بی نظیر است و روحانیت نقش مهمی را در شکل گیری انقلاب اسلامی داشت.

وی افزود: سپاه و بسیج ثمره ایمان و بصیرت روحانیت است و این مجموعه جدا از روحانیت نبوده و نخواهد بود و ما معتقدیم تعامل این دو قشر می تواند در مقابل دشمن نقش مهمی ایفا کند همان طور که این امر تا به حال به خوبی اتفاق افتاده است.

حجت الاسلام زحمتکش افزود: مجموعه سپاه و بسیج در سطح استان باید در خدمت جامعه روحانیت به خصوص در خدمت ائمه جمعه باشد.

وی در ادامه گفت: به لطف الهی، در مجموعه سپاه پاسداران، جوانانی متدین و ولایت مدار حضور دارند که حاضرند تمام هستی خود را فدای انقلاب اسلامی کنند.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی بیان داشت: سپاه یک مجموعه منظم است که وظیفه آن دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است.

وی خطاب به ائمه جمعه استان گفت: این مجموعه از شما انتظار دارد تا با کمک و همراهی شما، هر چه بهتر در اجرای این وظیفه خطیر قدم بردارد.

حجت الاسلام زحمتکش اظهارداشت: امروز مجموعه سپاه از هر روز دیگری انقلابی تر و ولایی تر است چرا که در عرصه معنویت کارهای اساسی و بسیار خوبی صورت گرفته است.

وی در پایان ضمن اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، بر رسالت مهم سپاه در این راستا تاکید و اظهار امیدواری کرد که در انتخابات امسال بهترین ها و متدین ترین ها به مجلس راه پیدا کنند.

کد خبر 2929681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha