۱۲ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۰۳

بابامیر در گفتگو با مهر:

تحقق شایسته‌سالاری در سپاه بر عهده حوزه نمايندگي ولي فقيه است

تحقق شایسته‌سالاری در سپاه بر عهده حوزه نمايندگي ولي فقيه است

اصفهان - خبرگزاری مهر: مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه برخوار با بیان فلسفه وجودی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه، گفت: تحقق شایسته‌سالاری در سپاه بر عهده حوزه نمايندگي ولي فقيه است.

حجت السلام علی بابامیر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فرمایشی از امام علی (ع) که فرمودند «برخی از مومنان بزرگ مردانی هستند که به عهد و پیمانی که باخدا بستند کاملا وفا کردند، برخی بر آن عهد ایستادگی کردند و برخی نیز مقاومت کردند، با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع 50 هزار نفری فرماندهان بسیجی در مصلای امام (ره)، اظهار داشت: درگذشته مشکل اسلام بسیج مردم بود البته بودند بسیاری از افراد که حتی نماز می‌خواندند اما اهل هزینه کردن برای اسلام نبودند، بصیرت نداشتند و شبهه علمی داشتند یعنی در عمل مصداق را نمی‌شناختند.

وی با اشاره به علل پیروزی انقلاب ما، افزود: انقلاب ما پیروز شد چون بسیج مردم در صحنه حضور داشتند و هر جا هم که لازم بود با بصیرت حضور پیدا می‌کردند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه برخوار با بیان اینکه بسیجی هم تولا دارد وهم تبری، ادامه داد: معنویت مهم‌ترین راهبرد بسیج است.

وی با معرفی استراتژیک‌های ناموفق استکبار جهانی آمریکا در خاورمیانه علیه کشورمان، تاکید داشت: جنگ نرم، جنگ فرهنگی و جنگ اقتصادی، سه استراتژی استکبار علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است.

این مسئول با بیان اینکه روحیه بسیجی، روحیه جوان، مبتکر، پیشرو و دارای اعتماد به همه زمینه‌ها به خصوص در زمینه اقتصادی است، بیان داشت: همه بخش‌های کشور می‌تواند دارای روحیه بسیجی باشند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه برخوار با بیان فلسفه وجودي حوزه نمايندگي ولی‌فقیه، انجام امور مختلفي از ناحيه حكومت به صورت راهبردي و كاربردي دانست و افزود: در سپاه مجموعه ماموريت هاي مرتبطي كه با تصدي دولت و قوه قضائيه انجام مي‌شود از آن دستگاه‌ها مجزا و به نمايندگي ولی‌فقیه سپرده شده است.

وی تصریح کرد: تحقق شایسته‌سالاری در سپاه بر عهده حوزه نمايندگي ولي فقيه است.

بابامیر افزود: هدايت سياسي، تحكيم مباني سياسي و تقويت بينش سياسي پاسداران را نيز بر عهده اين حوزه گذاشته‌اند و در كنار آن نيز مسئوليت رسانه‌ها و روابط عمومي سپاه نيز با حوزه نمايندگي است.
 

کد خبر 2187675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha