۱ اسفند ۱۳۹۴، ۱۳:۰۵

حضور حداکثری در انتخابات نماد عزت و اقتدار نظام اسلامی است

حضور حداکثری در انتخابات نماد عزت و اقتدار نظام اسلامی است

بجنورد - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه(ع)حضور حداکثری مردم در انتخابات را نماد عزت و اقتدار نظام اسلامی ایران در عرصه داخلی و بین المللی دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپاه جوادالائمه(ع)، حجت الاسلام حسین زحمتکش در جمع پایوران و کارکنان ستاد سپاه استان، با اشاره به حضور پاسداران تیپ جوادالائمه(ع) در جنگ سوریه علیه نیروهای داعش، گفت: هجرت این عزیزان یک جهاد فی سبیل الله بوده که بسیار ارزشمند است.

وی زنده بودن تفکر شهید و شهادت را یکی از دلایل ماندگاری انقلاب اسلامی تا به امروز دانست و افزود: همه ما وظیفه داریم یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم، چرا که خون شهدا انقلاب اسلامی را بیمه کرده است.

حجت الاسلام زحمتکش در ادامه به اهمیت انتخابات پیش رو با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهارداشت: امروز تفکر انقلاب اسلامی جای جای دنیا را فتح کرده و به عنوان یک جریان عالم گیر تمام معادلات دشمن را بهم زده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی بیان کرد: فرمایشات مقام عظمای ولایت در سخنرانی‌های اخیر در خصوص انتخابات، دلیل محکمی بر مهم و حساس بودن مسئله انتخابات آتی است.

حجت الاسلام زحمتکش حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی و انتخاب درست را دو اصل مهم ماندگاری انقلاب اسلامی، در عصر حاضر از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی برشمرد.

وی با بیان اینکه یکی از ملزومات نظام اسلامی این است که عزت و اقتدار نظام را حفظ کنیم، افزود: هر چه این حضور و آراء ملت بیشتر شود، عزت و اقتدار نظام در عرصه داخلی و بین المللی نیز بالاتر می‌رود.

وی با اشاره به اینکه پاسداران با توجه به اینکه نقش تأثیرگذاری در بین مردم دارند، نباید در این عرصه غفلت کنند، اظهار کرد: رسالت همه پاسداران این است که ویژگی‌های یک نماینده انقلابی، مومن و ولایتمدار را برای مردم به درستی تبیین کنند.

حجت الاسلام زحمتکش مشخص کردن مصداق و ارائه نظر شخصی خود به دیگران را دخالت در انتخابات عنوان کرد و افزود: باید توجه داشته باشیم که این مسئله را رعایت کنیم.

وی افزود: روشنگری و تبیین ارزش‌های دینی و انقلابی برای یک انتخاب درست و اصلح دخالت در انتخابات نیست و همه پاسداران و بسیجیان باید روشنگری جامعه را در دستور کار خود داشته باشند.

کد خبر 3561351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha