۳۰ شهریور ۱۳۹۱، ۱۲:۱۷

حجت الاسلام رستمی:

مسابقات قرآن دانش آموزی در موسسات قروه برگزار می شود

مسابقات قرآن دانش آموزی در موسسات قروه برگزار می شود

قروه - خبرگزاری مهر: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه از برگزاری مسابقه حفظ و قرائت قرآن کریم بین دانش آموزان موسسات و مراکز قرآنی این شهرستان خبرداد.

حجت الاسلام شاه علی رستمی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: نخستین دوره مسابقات مفاهیم، حفظ و قرائت قرآن کریم ویژه دانش آموزان موسسات و مراکز قرآنی در قروه برگزار می شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقات افزود: تلاش برای تحقق تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش فرهنگ قرآن کریم میان مردم، ایجاد زمینه لازم برای انس و جذب هر چه بیشتر دانش آموزان با آموزه های قرآنی و زمینه سازی برای توسعه فضای تبلیغی، آموزشی از اهداف برگزاری این مسابقات است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه ادامه داد: هر شرکت کننده تنها مجاز به شرکت در یکی از رشته های حفظ یا قرائت بوده است و شرکت کنندگان در رشته حفظ یا قرائت می توانند در دوره های بعدی رشته های مختلف دیگری را انتخاب کنند.

حجت الاسلام رستمی همچنین از برگزاری مسابقات سراسری تفسیر قرآن کریم با عنوان نورالهدای خبرداد و یادآور شد: این مسابقات نیز در قروه برگزار می شود.

وی در ادامه گفت: این مسابقه ویژه عموم بوده و از مفاهیم و تفسیر آیات قرآن کریم بر اساس تفسیر نمونه به صورت سراسری برگزار می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه افزود: علاقمندان به شرکت در مسابقه می توانند تا 31 شهریور سال جاری نسبت به ثبت نام در مسابقه از طریق سایت تلاوت به نشانی www.telavat.comو یا با مراجعه به اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان اقدام کنند.

حجت الاسلام رستمی اظهار داشت: به برندگان این مسابقه جوایز نفیسی شامل کمک هزینه عتبات عالیات و مشهد مقدس اهدا می شود.

وی در پایان یادآور شد: علاقمندان می توانند با مراجعه به دارالقرآن این اداره و یا با مراجعه به سایت تلاوت ضمن ثبت نام اینترنتی به آدرسwww.telavat.comفایل تفسیر اجزای مورد نظر را دانلود کنند.

کد خبر 1700340

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha