۱۰ مهر ۱۳۹۱، ۱۸:۰۸

علم الهدی:

نیروی انتظامی محور اقتدار و صف مقدم جبهه نظام اسلامی است

نیروی انتظامی محور اقتدار و صف مقدم جبهه نظام اسلامی است

مشهد - خبرگزاری مهر: امام جمعه مشهد گفت: نیروی انتظامی محور اقتدار و صف مقدم جبهه مبارزه در جنگ نرم در نظام اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله احمد علم‌الهدی بعد از ظهر دوشنبه در جمع فرماندهان نیروی انتظامی مشهد در دفتر ستاد نماز جمعه مشهد اظهار داشت: این مساله بیانگر رسالت خاص نیروی انتظامی در محور دفاع از کشور در برابر تهاجمات دشمن است.

وی افزود: در اوضاعی به سر می‌بریم که دشمن تمام توان خود را در عرصه نبرد با ما به میدان آورده است اما دشمن توان مقابله نظامی را با کشور ما ندارد و آینده اقدام نظامی  برای آنان قابل پیش‌بینی نیست.

علم الهدی تصریح کرد: دشمن در تمام عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، امنیتی، اجتماعی و سربازگیری کرده و با نیروی کافی وارد عمل می‌شود.

امام جمعه مشهد تاکید کرد: در تمام این عرصه‌ها، نیروی انتظامی محور اقتدار نیروی موجود در صحنه  مبارزه با دشمن است.

وی یاد آور شد: شهر مشهد شهری زائر پذیر است و عوارض و مشکلات زائرپذیری این شهر بر دوش نیروی انتظامی است و حضور زائران بار سنگین را بر گرده نیروی انتظامی مشهد گذاشته است .

وی تاکید کرد: هیچ استانی مشکلات و مسئولیت های این استان را ندارد و ترافیک شهری وجاده ای در تیک های زیارتی مستاصل کننده است.

امام جمعه مشهد بیان کرد: جریان‌ها و دستگاه‌های تصمیم‌گیرنده کشور نسبت به خراسان رضوی بی توجه هستند در حالی که گنجاندن ظرفیت 30 میلیون نفر جمعیت در شهری با ظرفیت 3 میلیون از مسائل کلان کشور است.

امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه منطقه حاشیه شهر، منطقه فوق‌العاده مسئله‌ دار و محرومی است از نیروی انتظامی خواست به آنان بیشتر توجه کنند و افزود: این مردم حاشیه‌نشین تحمل تمام محرومیت‌ها را دارند اما نبود امنیت آنان را مستاصل می‌کند.

کد خبر 1709881

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha