۲۲ مهر ۱۳۹۱، ۱۲:۰۴

شعبانی فرد خبر داد:

افتتاح 10 هزار واحد مسکن مهر استان مرکزی با حضور رئیس جمهور در آبان ماه

افتتاح 10 هزار واحد مسکن مهر استان مرکزی با حضور رئیس جمهور در آبان ماه

اراک - خبرگزاری مهر: استاندار استان مرکزی از افتتاح 10 هزار واحد مسکن مهر با حضور رئیس جمهور در استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر شعبانی فرد صبح شنبه با اعلام این خبر در شورای مسکن استان مرکزی افزود: عملیات اجرایی این پروژه ها 100 در 100 انجام شده و انشعابات آنها اعم از برق، آب، گاز و فاضلاب باید ظرف 10 روز آینده وصل شود.

وی ادامه داد: پروژه 1440 واحدی شهر اراک از جمله پروژه هایی است که به عنوان پایلوت با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.

استاندار مرکزی تاکید کرد: در شهرهای زیر 25 هزار نفر نیز بنیاد مسکن باید در راستای حل مشکلات موجود ظرف 10 روز آینده اقدام کند.

شعبانی فرد از فرمانداران خواست با حضور مسئولین ارشد استانی مسائل و مشکلات پیرامون مسکن مهر را ظرف 10 روز آینده حل کنند.

وی با بیان این که مسکن مهر از پروژه های ملی کشور محسوب می شود گفت: باید با تامین امکانات رفاهی لازم زمینه رضایتمندی مردم را در این پروژه ها فراهم کرد.

صدور دفترچه های فروش اقساطی بانک ها، صدور پایان نامه و اسناد مالکیت برای واحد های مسکن مهر از دیگر مصوبات این جلسه بود.

علی اکبر شعبانی فرد همچنین در حاشیه جلسه شورای مسکن استان مرکزی در جمع خبرنگاران گفت: پروژه های بزرگ عمرانی ظرف یک ماه آینده در استان مرکزی به بهره برداری خواهد رسید که گواه محکمی مبنی بر دور زدن تحریم ها در استان مرکزی است.

وی افزود: بهره برداری از پروژه تطویل باند و روشنایی فرودگاه اراک یکی از این پروژه هاست که با بهره برداری از آنها پروازهای حج عمره و عتبات امسال و حج تمتع سال آینده از فرودگاه بین المللی اراک انجام خواهد شد.

استاندار مرکزی یادآور شد: افتتاح پل بسیج  اراک، پروزه 50 کیلومتری کمربند شمالی اراک، 110 کیلومتر راه روستایی در استان و ... از جمله پروژه هایی است که مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

شعبانی فرد با تاکید بر ضرورت دور زدن تحریم ها در کشور گفت: تحریم دشمنان علیه ایران کار جدیدی نیست و مردم ایران در برابر این تحریم ها در طول 30 سال گذشته آبدیده شده و از آمادگی همه جانبه برای مقابله با این تحریم ها برخوردار است.

وی ادامه داد: استان مرکزی از جمله استانهایی است که با بهره گیری از ظرفیت های موجود توانسته از تحریم های دشمن گذشته و با سربلندی پروژه های بززگی در حوزه ملی و استانی اجرا کند.

استاندار مرکزی با اشاره به گرانی و بیکاری موجود در جامعه گفت: همه مسئولین گرانی و بیکاری موجود در کشور را قبول دارند اما نباید اجازه داد عده ای معلوم الحال به این مشکلات دامن زده و باعث ناامیدی مردم شوند.

شعبانی فرد با بیان این که طی 15 روز آینده در یک مصاحبه مطبوعاتی به بیان عملکرد استان خواهم پرداخت افزود: سکوت معنی دار من در این مدت با افتتاح پروژه های بزرگ در سطح استان مرکزی به مردم پاسخ داده خواهد شد. 

کد خبر 1718417

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha