۲۲ مهر ۱۳۹۱، ۱۱:۰۲

حجت الاسلام محمدیان:

مهمترین معضل اسفراین بیکاری جوانان تحصیل کرده است

مهمترین معضل اسفراین بیکاری جوانان تحصیل کرده است

اسفراین - خبرگزاری مهر: امام جمعه اسفراین گفت: مهم‌ترین معضل و مشکل شهرستان اسفراین بیکاری جوانان تحصیل کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قدیر محمدیان صبح شنبه در مراسم دیدار رهبری با مردم شهرستان اسفراین، پیش از آغاز سخنرانی رهبر انقلاب، ضمن خیرمقدم به رهبری از طرف اقشار مختلف مردم این شهرستان عنوان کرد: سفر رهبری به استان‌های مختلف کشور سبب شادمانی عاشقان ولایت در نقاط مختلف ایران اسلامی می‌شود.

وی در ادامه ضمن معرفی شهرستان اسفراین، از این شهرستان به عنوان دارالقرآن و دارالعباده یاد کرد و افزود: این شهرستان از نظر جغرافیایی و اجتماعی موقعیت ممتازی داشته و دارای پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های فراوانی در حوزه‌های مختلف است.

حجت الاسلام محمدیان اظهار داشت: شهرستان اسفراین در دوران دفاع مقدس هزار و 515 شهید و جانباز تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر شهرستان اسفراین دارای 219 مسجد و حسینیه، 461 هیئت مذهبی و قرآنی، 4 واحد دانشگاهی، 240 مدرسه و 25 هزار دانش آموز و دانشجو و طلبه است.

امام جمعه اسفراین تصریح کرد: این شهرستان در حوزه امر به معروف و نهی از منکر مقام اول کشوری را دارد و در زمینه مشارکت در انتخابات نیز در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی رتبه برتر کشوری را کسب کرد.

وی اظهار داشت: با وجود تمامی موفقیت‌ها، هنوز این شهرستان مشکلات فراوانی دارد و بزرگ‌ترین مشکل و معضل آن نیز بیکاری جوانان تحصیل کرده این شهرستان است.

حجت الاسلام محمدیان مشکلات و ضعف در حوزه کشاورزی، مشکلات دو کارخانه بزرگ فولاد و لوله گستر، فقدان مصلای نماز جمعه و ... را از دیگر مشکلات این شهرستان عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد با تشریف فرمایی رهبری انقلاب زمینه لازم برای رفع این مشکلات فراهم شود.

رهبر انقلاب صبح شنبه وارد اسفراین شدند و در حال حاضر در جمع مردم ولایت مدار این شهرستان در محل ورزشگاه تختی این شهر در حال سخنرانی هستند.
 

کد خبر 1718431

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha