۲ شهریور ۱۳۹۴، ۲۱:۲۶

امام جمعه اسفراین:

مقایسه رویکرد وکارکرد دولت نشانگر میزان موفقیت دولت است

مقایسه رویکرد وکارکرد دولت نشانگر میزان موفقیت دولت است

اسفراین - امام جمعه اسفراین گفت: برای آگاهی از میزان توفیق دولت و دستگاه های دولتی باید رویکرد و کارکرد آنان مقایسه شود.

به گزارش خبرنگارمهر، امام جمعه اسفراین عصر امروز در دیدار فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان که به مناسبت آغاز هفته دولت انجام شد، گفت: هر دولتی در آغاز فعالیت خویش یا در مسیر رقابت های انتخاباتی با رویکردی خود را معرفی می کند که باید برای درک توفیق آن دولت، مقایسه رویکرد و کارکرد آن دولت در دستور کار قرار گیرد.

حجت الاسلام قدیر محمدیان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای کارمند افزود: خدمتگزاری به مردم توفیق شایسته‌ای است که جزو عنایات حق تعالی است.

وی اظهار داشت: باید با قدرشناسی فرصت ها، مومنانه و خالصانه برای تعالی خدمت شایسته به ملت و نظام اسلامی گام برداریم.

دیدار با ائمه جمعه بهانه‌ای برای بازخوانی ارزش های اسلامی است

در این دیدار فرماندار اسفراین نیز ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: دیدار با ائمه جمعه بهانه‌ای برای بازخوانی ارزش های اسلامی است تا از این طریق تجدید بیعت با شهدا و امام شهدا صورت پذیرد.

مهدی عابدی ولایت را نعمتی بزرگ و ارزشمند در نظام اسلامی دانست و افزود: ولی فقیه در نظام اسلامی، سکاندار کشتی پیشرفت نظام اسلامی است.

وی با اشاره به هدایت‌ها و حمایت‌های ۲۶ ساله مقام معظم رهبری از دولت‌های گذشته افزود: روحیه امید و باور ملی در کشور دمیده شده و اینک تدبیر دولت در پایبندی به ارزش های نظام اسلامی و تبعیت از رهبری با هم گره خورده است.

فرماندار اسفراین  با گرامیداشت هفته دولت تصریح کرد: نیروی انسانی شایسته می تواند منشا خیر و برکات ارزشمندی در مسیر تعالی جمهوری اسلامی ایران باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، در اولین روز از گرامیداشت هفته دولت، صبح امروز فرماندار و مدیران دستگاههای اجرایی با حضور در گلزار شهدای اسفراین ضمن تجدید بیعت با شهدا، با نثار فاتحه و اهدای شاخه گل، یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشتند.

کد خبر 2894622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha