۲۶ مهر ۱۳۹۱، ۱۱:۲۴

سومین کارگاه میان‌رشته‌ای قرآن و علوم با موضوع «قرآن و طب» برگزار می‌شود

سومین کارگاه میان‌رشته‌ای قرآن و علوم با موضوع «قرآن و طب» برگزار می‌شود

سومین کارگاه میان‌رشته‌ای قرآن و علوم با موضوع «قرآن و طب» پنج‌شنبه 27 مهرماه در سالن کنفرانس سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سومین کارگاه میان ‌رشته‌ای قرآن و علوم با موضوع «قرآن و طب»، ویژه فرهیختگان دانشگاهی علوم پزشکی تهران، 27 مهرماه سال جاری از سوی سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور، در سالن کنفرانس این سازمان برگزار می‌شود.

سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور جهت اعتلای دانش قرآنی و ایجاد پلی میان‌ رشته‌های مختلف دانشگاهی با معارف قرآنی، از سال 1390 به برگزاری کارگاه‌های میان‌رشته‌ای قرآن و علوم اقدام کرده است.

در اولین سال برگزاری به همت اساتید و کارشناسان پژوهشی سازمان و با همکاری صمیمانه واحدهای جهاد دانشگاهی 20 کارگاه میان‌رشته‌ای با موضوعات قرآن و طب، قرآن و روانشناسی، قرآن و علوم تربیتی، قرآن و مدیریت، قرآن و حقوق، قرآن و جامعه‌شناسی، قرآن و سیاست و... برگزار شد، که با توجه به استقبال و رغبت دانشجویان، سازمان اهتمام به گسترش این کارگاه‌ها در دو سطح عمومی و نخبگان کرد.

در این راستا تاکنون دو کارگاه ویژه فرهیختگان دانشگاهی استان فارس با موضوع «قرآن و اقتصاد» و کارگاه ویژه فرهیختگان دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری با موضوع «قرآن و حقوق» در شهر مقدس قم انجام شده است.

همچنین در سومین کارگاه میان‌رشته‌ای قرآن و علوم با موضوع «قرآن و طب»، ویژه فرهیختگان دانشگاهی علوم پزشکی تهران، که در دو نوبت صبح و عصر روز پنج شنبه 27 مهرماه سال1391 و برخلاف ادوار گذشته در شهر تهران برگزار می‌شود، اساتید شاخص حوزه و دانشگاه: جعفر نکونام عضو هیئت علمی دانشگاه قم و حسین مرادی متخصص طب سنتی؛ به ترتیب کارگاه «روش تحقیق مطالعات میان رشته‌ای قرآن» و کارگاه «قرآن و طب» را برگزار می‌کنند.

مراسم افتتاحیه این کارگاه ساعت 8 صبح با حضور حجت‌الاسلام سیدمهدی تقوی رئیس سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور و مسئولان و فرهیختگان دانشگاهی علوم پزشکی تهران در محل سالن کنفرانس سازمان مذکور اجرا می‌شود.

کد خبر 1722089

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha