۲ آبان ۱۳۹۱، ۱۵:۱۶

اخبار کوتاه/

دستگیری قاچاقچیان 20 اصله درخت سرخدار

دستگیری قاچاقچیان 20 اصله درخت سرخدار

گرگان - خبرگزاری مهر: دستگیری دو قاچاقچی 20 اصله درخت سرخدار، کشف 22 دستگاه موتورسیکلت مسروقه، دستگیری سارق وسایل داخل 15 خودرو، افزایش 23 درصدی کشف جرائم در علی آبادکتول و دستگیری سارق کابل برق از جمله اخبار انتظامی گلستان هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، با پیگیری ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز آگاهی مرکز استان گلستان دو قاچاقچی منابع طبیعی که اقدام به قطع 20 اصله درخت سرخدار کرده بودند دستگیر شدند.

گزارش از طریق منابع خبری در اختیار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز آگاهی استان گلستان قرار گرفت که آنها را از قطع درختان و قاچاق چوب توسط دو قاچاقچی منابع طبیعی باخبر ساخت.

در پی کسب این خبر گروهی از ماموران به صورت ویژه موضوع را مورد بررسی قرار دادند و پس از پیگیری اقدامات اطلاعاتی و فعال سازی منابع خبری موفق شدند متهمان را به هنگام قطع درخت دستگیر و دو دستگاه اره موتوری آنها را توقیف کنند.

کشف 22 دستگاه موتورسیکلت مسروقه

معاون عملیات پلیس آگاهی استان گلستان گفت: 22 دستگاه موتورسیکت مسروقه در بازدید از پارکینگ ها و توقفگاه های عمومی و اختصاصی در استان کشف شد.

سرهنگ کامران یادگاری گفت: طرح بازدید از پارکینگ ها و توقفگاه های عمومی و اختصاصی در راستای دوازدهمین مرحله طرح عملیاتی مبارزه با سارقان وسائط نقلیه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی گفت: در این عملیات 22 دستگاه موتورسیکلت مسروقه توسط مأموران کشف شد که تلاش در جهت شناسایی مالکان آنها ادامه

دستگیری سارق وسایل داخل 15 خودرو

با پیگیری ماموران پلیس آگاهی مرکز استان گلستان سارقی که به وسایل داخل 15 خودرو دستبرد زده بود دستگیر شد.

معاون عملیات پلیس آگاهی استان گلستان از دستگیری سارقی که به وسایل داخل 15 دستگاه خودرو دستبرد زده بود خبر داد.

سرهنگ یادگاری وی گفت: متهم که پس از شناسایی خودروهای فاقد تجهیزات ایمنی لازم در نقاط خلوت شهر اقدام به سرقت می کرد، با پیگیری ماموران پلیس آگاهی مرکز استان گلستان شناسایی و طی یک مرحله عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ یادگاری به منظور پیشگیری از سرقت خودرو و وسایل داخل آن به شهروندتان توصیه کرد، چنانچه حتی برای لحظه ای کوتاه قصد ترک خودروی خود را دارند از روشن گذاشتن آن خودداری کنند.

افزیش 23 درصدی کشف جرایم در علی آبادکتول
 
فرمانده انتظامی علی آبادکتول استان گلستان گفت: میزان کشف جرائم در شهرستان علی آبادکتول طی 7 ماهه نخست امسال 23 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی گفت: با تلاش کارکنان انتظامی شهرستان طی 7 ماهه گذشته از سال جاری میزان کشف جرائم 23 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به کاهش 34 درصدی وقوع سرقت طی این مدت همچنین گفت: با تلاش مأموران انتظامی طی 6 ماهه نخست امسال 85 کیلوگرم موادمخدر کشف شد که در مقایسه با سال گذشته افزایش 431 درصدی را نشان می دهد.

سارق سیم کابل برق پس از دستگیری در گرگان به 21 فقره سرقت اعتراف کرد
 
در پی سرقت متعدد سیم کابل برق در نقاط مختلف شهر گرگان گروهی از ماموران پلیس آگاهی مرکز استان گلستان تلاش برای شناسایی و دستگیری سارق را آغاز کردند.

در تحقیقات به عمل آمده و بررسی مکان های جغرافیایی وقوع سرقت ها ماموران موفق شدند متهم را شناسایی و پس از چند روز کنترل نامحسوس هنگام سرقت دستگیر کنند.

با دستگیری سارقان و تحقیقات صورت گرفته متهم به 10 فقره سرقت سیم کابل برق و 11 فقره سایر سرقت ها اعتراف کرد.
کد خبر 1726987

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha