۱۴ آبان ۱۳۹۱، ۱۷:۰۲

اخبار کوتاه/

برگزاری کارگاه آموزش فیلمبرداری درکلیبر

برگزاری کارگاه آموزش فیلمبرداری درکلیبر

کلیبر-خبرگزاری مهر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کلیبر از برگزاری دوره های آموزش فیلمبرداری در این شهرستان خبر داد.

سید حجت حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر در این باره گفت: در این کارگاه سعی می شود تا زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای جوانان شهرستان فراهم شده و به صورت علمی، اصول و شیوه های  فیلمبرداری مورد بررسی قرار گیرد. این کارگاه در سطح مقدماتی و برای بالا بردن سطح علمی هنرجویان در این عرصه برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این کارگاه را شناسایی استعدادها و توانایی های علاقمندان به تصویربرداری عنوان کرد.

گفتنی است این کارگاه در چهار جلسه در طول هفته از ساعت 15 تا 18 در محل مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان کلیبر با حضور  پناه کلیبر مدرس فیلمبرداری برگزار می شود.

اشتغال 856 نفربا تشکیل 75 واحد شرکت تعاونی در گرایش های مختلف اقتصادی

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تبریز از تشکیل 75 واحد شرکت تعاونی با عضویت 678 نفر و ایجاد فرصت شغلی برای 856 نفر در گرایشهای مختلف اقتصادی در سال تولید ملی ،حمایت از کار و سرمایه ایرانی خبر داد.

احمد غریوی با بیان این مطلب افزود: در راستای اشاعه فرهنگ بخش تعاون و تحقق سهم 25 درصدی این بخش در اقتصاد کشور و حمایت از کار و سرمایه ایرانی ازمحل اعتبارات کمک های فنی و اعتباری 24 طرح به مبلغ 97 میلیارد ریال به اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان معرفی شده است که 13 طرح آن به مبلغ 33 میلیارد و 400 میلیون ریال به تصویب رسید.

وی در ادامه گفت: چهار طرح دیگر نیز به  دبیرخانه  کار گروه توسعه  بخش  کشاورزی  شهرستان  تبریز  به مبلغ 15 میلیارد و 900 میلیون ریال جهت تصویب  معرفی شده است که در صورت جذب اعتبارات طرح های معرفی شده می توان برای 1226 نفر اشتغالزایی کرد.

برگزاری42 دوره آموزشی برای 1264 نفر از اعضای هیات مدیره و بازرسان شرکت های تعاونی

رئیس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی تبریز از برگزاری 42 دوره کلاس آموزشی برای یک هزار و 264 نفر از اعضای هیات مدیره و بازرسان شرکت های تعاونی تحت پوشش شهرستان تبریز خبرداد.

احمد غریوی با اعلام این خبر افزود: شرکتهای تعاونی بعنوان یکی سه رکن اساسی اقتصاد کشور می بایستی دانش و آگاهی لازم در راستای اشاعه فرهنگ بخش تعاون و اداره این بخش را داشته باشند.

کد خبر 1734665

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha