۳۱ فروردین ۱۳۸۴، ۱۴:۱۸

تا نمايشگاه هجدهم ...

دختري با گوشواره ي مرواريد براي سومين بار به نمايشگاه كتاب مي آيد

چاپ سوم كتاب دختري با گوشواره ي مرواريد ، نوشته ي تريسي شواليه ، باترجمه ي گلي امامي در هجدهمين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران عرضه خواهد شد .

به گزارش خبرنگار كتاب مهر ، كتاب دختري با گوشواره ي مرواريد ، نوشته ي تريسي شواليه ، نويسنده ي انگليسي ، باترجمه ي گلي امامي ، در 240 صفحه ، توسط نشر چشمه ، باشمارگان 2000 نسخه منتشر شده است  .

تريسي شواليه، نويسنده ي معاصر در سال 1962 در انگلستان متولد شده است . داستان اين كتاب در سال  1664اتفاق مي افتد.  روايت اين رمان بسيار جذاب است ومنتقدان اعتقاد دارند نويسنده اين اثر استاد جزئيات است او به خوبي از جزئياتي سخن مي گويد كه هر خواننده اي را به حيرت وامي دارد . رويت او خواننده را به درون تصاوير وتابلوها مي كشاند. كتاب دختري با گوشواره ي مرواريد از سويي ديگر كتابي  تكان دهده و اسرار آميز خوانده شده است .

گفتني است شواليه ي اين كتاب را براساس تصاوير وتابلوهاي نقاشي يكي از معروف ترين نقاشان معروف اروپايي به رشته ي تحرير در آورده است . در اين تابلو ها تصوير و چهره ي يك زن هميشه تكرار مي شود و نويسنده با استفاده از اين مضمون مشترك در همه ي اين آثار ، تخيل خود را به كار گرفته و كتاب دختري با گوشواره ي مرواريد ، كه نام آن مشابه نام يكي از تابلوها ي اين نقاش نيز هست  را به نگارش درآوده است .

کد خبر 173594

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha