۱۷ آبان ۱۳۹۱، ۹:۱۹

مجدی:

دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی بیمارستان فاروج را تجهیز می کند

دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی بیمارستان فاروج را تجهیز می کند

بجنورد - خبرگزاری مهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: بیمارستان 32 تختخوابی فاروج برای تجهیز به دانشگاه علوم پزشکی استان تحویل داده شد.

محمدرضا مجدی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ساختمان بیمارستان 32 تختخوابی فاروج بلاخره پس از رفع نواقص، در طی روزهای اخیر، برای تجهیز تحویل دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی شد.

وی افزود: پیش از این و در اواخر سال گذشته نیز مسکن و شهرسازی ساختمان این دانشگاه را تحویل دانشگاه علوم پزشکی داد اما این دانشگاه از تحویل بیمارستان فاروج به خاطر داشتن برخی نواقص خودداری کرد.

مجدی با بیان اینکه در آن زمان ساختمان این بیمارستان نقایصی چون عدم برق رسانی، عدم محوطه سازی، ایزوگام نامناسب و چکه کردن سقف! و ... داشته است، تصریح کرد: در حال حاضر و پس از گذشت بیش از شش ماه، به نظر می‌رسد این نقایص رفع شده و دانشگاه نیز این بیمارستان را برای تجهیز تحویل گرفت.

وی در ادامه در مورد تجهیز بیمارستان فاروج، با اشاره به نیاز اعتباری 20 میلیارد ریالی برای تجهیز این بیمارستان، اظهار داشت: مسئله جذب اعتبار برای تجهیز بیمارستان فاروج در سطح وزاتخانه و معاونت راهبردی ریاست جمهوری در حال پیگیری بوده و به محض دریافت اعتبار تجهیز این بیمارستان انجام می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: البته پیش از تکمیل ساختمان و تخصیص اعتبار برای تجهیز این بیمارستان نیز دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، تجهیزاتی به مبلغ پنج میلیارد ریال برای این بیمارستان خریداری کرده است.

ساخت بیمارستان 32 تختخوابی فاروج از جمله مصوبات سفر اول ریاست جمهوری به استان است که پس از گذشت بیش از پنج سال به پایان رسیده و برای تجهیز به دانشگاه علوم پزشکی استان تحویل داده شده است.

شهرستان 50 هزار نفری فاروج واقع در 90 کیومتری شرق بجنورد تاکنون فاقد بیمارستان بوده و اهالی این شهرستان نیازهای درمانی خود را از طریق شهرستان‌های شیروان و قوچان تامین می‌کنند.

کد خبر 1737550

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha