۲۷ آبان ۱۳۹۱، ۹:۵۱

لیلا عباسعلی‌زاده «راز آن صدا» را کشف کرد

لیلا عباسعلی‌زاده «راز آن صدا» را کشف کرد

لیلا عباسعلی‌زاده از تالیف دو رمان نوجوانانه با موضوع دفاع مقدس با نام «گیرنده سوسنگرد» و «راز آن صدا» خبر داد.

لیلاعباسعلی‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر از تالیف دو رمان تازه از خود خبر داد وگفت: به تازگی تالیف یک رمان نوجوانانه به نام «گیرنده سوسنگرد» را به پایان برده‌ام که داستانی با زمان وقوع سال 65 و 66 را روایت می‌کند.

وی ادامه داد: در این رمان دختر نوجوانی که ساکن نیشابور است و به طور طبیعی دور از محیط جنگ زندگی می‌کند، اما به طور اتفاقی نامه‌ای از یک رزمنده در جبهه دریافت می‌کند و تصمیم می‌گیرد به آن جواب دهد. این نامه‌نگاری در ادامه داستان ادامه پیدا می‌کند و حتی تا دو سال بعد جنگ هم ادامه پیدا می‌کند و حوادث این رمان نیز بر این اساس شکل می‌گیرند.

به گفته عباسعلی‌زاده این رمان برای تایید و انتشار در قالب طرح رمان نوجوان امروز در اختیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار گرفته است.

این نویسنده همچنین از تالیف رمانی با عنوان «راز آن صدا» خبر داد و گفت: در این رمان هم محوریت با جبهه و جنگ است و ماجرا در استان البرز رخ می‌دهد.

نویسنده رمان «غزل شیرین عشق» ادامه داد: در این رمان نوجوانان محور قصه با جانبازی شیمیایی درهمسایگی خود مواجه هستند و او یک ضبط صوت دارد که برای او اهمیت زیادی دارد و در ماجرایی این دستگاه گم می‌شود. در ادامه رمان با تلاش بچه‌ها برای پیدا کردن این دستگاه ضبط صوت ادامه پیدا می‌کند و آنها متوجه می‌شوند نوار کاست موجود در این دستگاه برای آن جانباز از اهمیت بالایی برخوردار است.

این نویسنده از انتشار این اثر توسط انتشارات عصر داستان خبر داد.

کد خبر 1745423

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha