۲ آذر ۱۳۹۱، ۱۶:۱۷

اخبار کوتاه فرهنگی/

کتاب «کالنگ هایم را دوست دارم» منتشر شد

کتاب «کالنگ هایم را دوست دارم» منتشر شد

بندرعباس - خبرگزاری مهر: کتاب "کالنگ هایم را دوست دارم" در هرمزگان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا محسنی فیلم ساز، عکاس ، تصویر بردار و از أعضای پر سابقه انجمن سینمای جوانان بندرعباس  کتابی را تحت عنوان «کالنگ هایم را دوست دارم» با محوریت شناخت نامه حسن بنی هاشمی از فیلم سازان برجسته سینمای آزاد ایران و هرمزگان توسط نشر هفت رنگ و نشر نظر منتشر کرده است.

طراحی روی جلد این کتاب توسط استاد ابراهیم حقیقی انجام گرفته و حسام الدین نقوی و ابراهیم حقیقی از مشاوران علیرضا محسنی در چاپ این کتاب بوده اند.

از فیلم های ساخته شده توسط استاد حسن بنی هاشمی می توان به فیلم برکه خشک1352 (با بازی ابراهیم منصفی)، گردش یک روز خوش آفتابی 1353-هجرت و نهنگ (با بازی ابراهیم منصفی) و هم چنین مجموعه بسیار درخشان مستند راه دور دریا (1353-1360) اشاره کرد.

شهروندان هرمزگانی می توانند به زودی این کتاب را از کتاب فروشی های شهر بندرعباس تهیه کنند، هم چنین این کتاب  به زودی در کتاب فروشی های سراسر کشور نیز در دسترس خواهد بود.

افتتاح نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در شهرستان پارسیان

نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی شهرستان پارسیان در سالن یاسر نصوری با حضور امام جمعه، جمعی از مسئولین ادارات، فرهنگیان و علاقمندان به کتاب و کتاب خوانی افتتاح شد.

محمود اسدی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارسیان ضمن تسلیت ایام محرم، تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: در این نمایشگاه حرمت تمام مخاطبین در نظر گرفته شده است و سعی کرده ایم بنا به ذوق و قریحه هر سن و سالی، کتاب تهیه شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارسیان خاطر نشان کرد: در این روزها باید به تأسی از مدرسه حسینی و با توجه به الفبای عشق او به ویراستاری کتاب جان و دل برخیزیم.

در این نمایشگاه بالغ بر سه هزار عنوان و هفت هزار جلد کتاب با موضوعات دینی، رمان، روان شناسی، کودک، آشپزی، رایانه، تاریخ، ادبیات و ... و هم چنین انواع محصولات فرهنگی شامل نرم افزار های قرآنی، آموزشی، بازی و پوستر ارائه شده است.

کد خبر 1750390

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha