۷ آذر ۱۳۹۱، ۱۷:۳۴

تامین 7 هزار نیروى مورد نیاز سازمان محیط زیست

تامین 7 هزار نیروى مورد نیاز سازمان محیط زیست

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در حال توافق نهایی هستیم تا مجوز استخدام هفت هزار نیرو را دریافت کنیم و منتظر ابلاغ آن از معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی رئیس جمهور هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمد جواد محمدی زاده درباره تامین نیروی انسانی مورد نیاز برای بخش های مختلف سازمان حفاظت محیط زیست اظهار داشت: بر اساس توافقی که با معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور انجام دادیم در مجموع 11 هزار نیرو برای انجام ماموریتها نیاز داریم زیرا شهرستانهای جدیدی ایجاد شده است که باید اداره محیط زیست در آنها ایجاد شود و استانها نیز مقداری کارشان متنوع شده و فعالیتهای ما نیز گسترده شده است.

وی افزود: در حال توافق نهایی هستیم تا مجوز استخدام هفت هزار نیرو را دریافت کنیم که در حال قطعی کردن این موضوع هستیم تا ابلاغ آن را از معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی رئیس جمهور دریافت کنیم.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: علاوه بر آن مجوز جدیدی هم داده خواهد شد که بتوانیم کسری نیروی خود را تامین کنیم که در صورت دریافت این مجوز هم در بخش محیط بانی و هم در سطوح کارشناسی و فعالیتهای اداری اقدام به استخدام نیرو خواهیم کرد.

محمدی زاده یادآورشد: از این تعداد نیرو تنها 700 نفر در تهران خواهد بود و مابقی به سایر استانها اختصاص دارد.
 

کد خبر 1752904

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha