۸ آذر ۱۳۹۱، ۱۵:۴۸

سرهنگ صالحی:

سامانه 197 باعث افزایش اعتماد مردم به پلیس می شود

سامانه 197 باعث افزایش اعتماد مردم به پلیس می شود

زنجان - خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: سامانه 197 موجب افزایش هرچه بیشتر اعتماد مردم به پلیس می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علیرضا صالحی دربازدید از سامانه 197 افزود: تامین امنیت عمومی مستلزم وجود رابطه اعتمادآمیز بین مردم و پلیس است که بخش عمده افزایش این اعتماد بر عهده مسئولان سامانه 197 است. 
 
وی سامانه 197 را پل ارتباطی مردم و مسوولان فرماندهی انتظامی استان دانست و یادآور شد: این سامانه باعث اشرافیت بیشتر فرماندهی به مسائل و مشکلات مردم می شود.
 
سرهنگ صالحی افزود: ارتباط مردم با مسئولان انتظامی در این سامانه راهکارهای لازم را برای ارائه خدمات آسان تر و بهتر به مردم فراهم می کند.
 
وی گفت: بدون مشارکت جدی مردم با پلیس، نظم و امنیت مطلوب و پایدار در جامعه حاصل نخواهد شد.
 
فرمانده انتظامی استان زنجان ادامه داد: مشارکت و همکاری مردم با پلیس برای تامین امنیت عمومی مستلزم وجود رابطه اعتماد آمیز بین مردم و پلیس بوده که بخش عمده افزایش این اعتماد بر عهده مسوولان سامانه 197 است.
 
سرهنگ صالحی باتاکید بر کارآمدی بیشتر سامانه 197 گفت: سامانه 197 این امکان را فراهم کرده است تا مردم به صورت شفاف و بی واسطه با فرماندهی ارتباط داشته و نقطه نظرات و پیشنهاد‌های خود را در ارتباط با عملکرد فرماندهی انتظامی استان مطرح کنند.
 
آموزش، فرهنگ سازی و تغییر رفتارهای غلط رانندگی از برنامه های زیربنایی پلیس در زنجان است
 
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: آموزش، فرهنگ سازی و تغییر رفتارهای غلط رانندگی از برنامه های زیربنایی پلیس در زنجان است.
 
عبدالعلی رشتیانی افزود: با دستیابی به این مهم بیشتر مشکلات تردد حل شده و چشم انداز ترافیک رو به بهبود خواهد بود.
 
وی با اشاره به بارش برف و باران درمحورهای مواصلاتی استان تصریح کرد: رانندگان برای داشتن سفری بی خطر باید هشدارهای پلیس را جدی بگیرند و با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی جان خود و دیگران را به خطر نیندازند.
 
سرهنگ رشتیانی گفت: رانندگانی که قصد سفر در این ایام را دارند از سالم بودن قسمت های فنی خودرو به ویژه سیستم گرمایشی و برف پاکن اطمینان حاصل کنند.
 
وی از وقوع چهار حادثه رانندگی و مجروح شدن هفت نفر و جان باختن دو نفر در محورهای ارتباطی استان خبرداد.
 
سرهنگ رشتیانی گفت: در یکی از این حوادث چهار نفر مجروح و جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند که متاسفانه دو تفر از آنها به علت شدت جراحات وارده جان خود را در بیمارستان از دست دادند.فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: سامانه 197 موجب افزایش هرچه بیشتر اعتماد مردم به پلیس می شود. 
کد خبر 1753478

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha