۱۱ آذر ۱۳۹۱، ۹:۳۰

لیگ برتر تکواندو بعد از یک ماه وقفه از سر گرفته می‌شود

لیگ برتر تکواندو بعد از یک ماه وقفه از سر گرفته می‌شود

بعد از نزیک به یک ماه وقفه، رقابتهای هفته دوم و سوم لیگ برتر تکواندو از فردا در خانه تکواندو پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، هفت تیم حاضر در این مسابقات فردا یکشنبه دیدارهای خود را در حالی برگزار می‌کنند که تیم ملی تکواندو روز چهارشنبه به تهران بازگشت و تقریبا" ملی‌پوشان را باید غایبان هفته نام نهاد.

شهرداری ورامین که در هفته نخست استراحت داشت، ابتدا به دیدار مس کرمان می‌رود و سپس با سایپا پیکار می‌کند. خانلرخانی که امیدغلامزاده را نیز در کنار خود می‌بیند، به اهمیت امتیازات ابتدای فصل واقف است و نمی‌خواهد از این دو بازی دست خالی به ورامین بازگردد.

استیل البرز تیم تازه وارد به لیگ هم که با بازیکنان و کادر فنی گاز فجرجم به میدان آمده، بعد از باخت هفته نخست به ملی حفاری، این هفته در دو پیکار سخت به مصاف قوامین ناجا و دانشگاه آزاد خواهد رفت. البرزی‌ها در صورت از دست دادن امتیاز قعرنشین جدول خواهند شد.

اما دانشگاه آزاد صدرنشین قبل از دیدار با شاگردان کریمی در تیم استیل البرز به مصاف ساپیا خواهد رفت. سایپا که ابتدای فصل بحث حضور مهماندوست را در راس کادر فنی مطرح کرده بود، حالا با رضایی می‌کوشد بعد از سالها غیبت در لیگ برتر در جمع مدعیان برای خود جایی دست و پا کند.

در جدول رده‌بندی سه تیم سه امتیازی دانشگاه آزاد، قوامین و ملی حفاری مکان‌های اول تا سوم را در اختیار دارند و بازی‌های هفته جاری تا حدود زیادی تکلیف جایگاه تیم‌ها در جدول را مشخص می‌کند.

کد خبر 1754965

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha