۲۱ اسفند ۱۳۹۱، ۹:۰۸

در گفتگو با مهر عنوان شد:

تکواندو استیل‌البرز سال آینده برای قهرمانی می‌آید/ نظارتی بر داوری‌ها نبود

تکواندو استیل‌البرز سال آینده برای قهرمانی می‌آید/ نظارتی بر داوری‌ها نبود

سرمربی تیم تکواندو استیل البرز گفت: لیگ برتر تکواندو در شرایط خوبی برگزار شد و اگر نظارت خوبی در قضاوت داورن بود می توانستیم مسابقات جذابتری را شاهد باشیم.

مرتضی کریمی ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر افزود: تعداد کم تیم ها باعث تجمع تکواندوکاران طراز اول در چند تیم و به طبع آن باعث بالا رفتن سطح فنی شده  و رقابت نزدیک و فشرده تیم ها بودیم. در چنین مسابقاتی ما موفق به ثبت یک نتیجه درخور توجه شدیم.

وی در مورد نتایج تیم تکواندو استیل البرز هم گفت: استیل اولین حضور خود را در لیگ تجربه می کرد و با چند جوان گمنام و ترکیب آنها با چند با تجربه توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم و فکر می کنم ایستادن روی سکوی سوم یک موفقیت محسوب می شود.

سرمربی تیم تکواندو استیل البرز در مورد مشکلات لیگ 91 گفت: برنامه ریزی خوبی در لیگ شاهد بودیم و برگزاری مسابقات در زمان‌های از قبل تعیین شده خیلی خوب بود ولی متاسفانه داوری ها همطراز با سطح فنی لیگ نبود. تیم های برنده و بازنده از نحوه قضاوتها ناراضی بودند. متاسفانه حمایت کاذب داوران از یکدیگر یکی از عوامل اصلی مشکلات داوری است و نظارت هم که نبود و این باعث ایجاد حاشیه امنیت برای داوران شده است.

کریمی در پایان با ابراز رضایت از عنوان سومی استیل در لیگ برتر گفت: ما در این فصل چند تکواندوکار جوان و با آتیه از جمله مصطفوی و عمیدی را به تکواندو ایران معرفی کردیم. برای سال آینده هم برنامه های خوبی داریم تا با جذب چند تکواندوکار با تجربه نقاط ضعف تیم را رفع کرده و برای قهرمانی وارد مسابقات شویم.

تیم تکواندو استیل البرز در رقابتهای لیگ برتر با کسب21 امتیاز بعد از تیم های قوامین و شهرداری ورامین عنوان سوم را کسب کرد.

کد خبر 2015991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha