۷ اسفند ۱۳۹۱، ۱۷:۴۸

در رقابت‌های امروز لیگ برتر تکواندو ؛

قوامین با شکست شهرداری به قهرمانی نزدیک شد/ استیل البرز سوم شد

قوامین با شکست شهرداری به قهرمانی نزدیک شد/ استیل البرز سوم شد

در فاصله یک هفته به پایان رقابتهای لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور قوامین ناجا با پیروزی در مهمترین بازی مقابل شهرداری ورامین قهرمانی خود را تا حدود زیادی مسجل کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته‌های پنجم و ششم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر تکواندو باشگاه های کشور امروز دوشنبه در خانه تکواندو برگزار شد که در مهمترین بازی قوامین ناجا با کسب پیروزی 5 بر 3 مقابل شهرداری ورامین 27 امتیازی شد و با توجه به بازی نه چندان سخت هفته پایانی مقابل مس کرمان می توان از هم اکنون این تیم را قهرمان لیگ معرفی کرد.

در این بازی ابتدا سجاد مردانی و مهدی خدابخش با برتری مقابل جلال خدامی و حمیدرضا بیات 2 بر صفر قوامین را پیش انداختند اما در ادامه بهنام اسبقی، فرهاد عبداللهی و سجاد خوش‌سیرت به ترتیب مقابل نوید سجادی، سالار صداقت و علیرضا شاکری صاحب پیروزی شدند تا نتیجه بازی 3 بر 2 به سود شهرداری ورامین تغییر کند.

دیدار پنجم در حالیکه مهران عسگری از شهرداری مقابل مهدی قربانی 15 بر 5 بازی را پیش برد، در راند سوم 8 اخطاره شد تا در نتیجه دو تیم به تساوی 3 بر 3 دست پیدا کنند. در این مبارزه داور در فاصله 50 ثانیه به پایان بازی اخطار هشتم را به عسگری داد تا شهرداری بعد از این بازی دو مبارزه خود را نیز واگذار کرده و در نهایت 5 بر 3 بازنده میدان را ترک کند.

در سایر بازی ها دانشگاه آزاد و ناجا 4 بر 4 به تساوی رسیدند استیل البرز در دو بازی خود به ترتیب 5 بر 3 مقابل مس کرمان و 6 بر 2 مقابل سایپای البرز به پیروزی دست یافت ضمن اینکه غیبت ملی حفاری دیدار این تیم برابر شهرداری ورامین و مس کرمان را 8 بر صفر به سود حریفان تغییر داد.

در پایان هفته ششم قوامین ناجا با 27 امتیاز در صدر قرار دارد شهرداری ورامین با 24 امتیاز دوم است و استیل البرز با 21 امتیاز در جای سوم ایستادند.

کد خبر 2006243

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha