۶ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۲۵

با رقابت 150 مدعی؛

تکواندو قهرمانی قم برترین های خود را شناخت

تکواندو قهرمانی قم برترین های خود را شناخت

قم - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت تکواندو استان قم از پایان پیکارهای تکواندو قهرمانی قم و معرفی برترین های اوزان مختلف خبر داد.

علی افکاری در گفتگو با خبرنگار مهر، تصریح کرد: در تقویم سالیانه هیئت تکواندو استان قم توجه ویژه ای به رقابت های رده های سنی پایه شده است و سعی کرده ایم با برگزاری مسابقات متنوع و مختلف در رده های سنی پایه استعدادهای تکواندو قم را شناسایی کنیم.

وی ادامه داد: مربیان فعال و پرتلاش ما در باشگاه های مختلف کارهای زیربنایی و پایه ای تکواندو را به خوبی انجام می دهند، آنها به تکواندو عشق می ورزند و با جان و دل نیروهای خردسال، نونهال و نوجوان این رشته را پرورش می دهند.

رئیس هیئت تکواندو استان قم افزود: کار کردن با عشق و علاقه توسط مربیان تکواندو قم موجب تربیت نسلی پویا و مستعد در تکواندو قم شده است و به همین خاطر امسال توانستیم یک تیم مدعی را در لیگ آینده سازان داشته باشیم و به لیگ برتر نیز برویم.

وی ابراز داشت: با این رویکرد که بتوانیم در آینده ای نزدیک یکی از استان های پرمدال در پیکارهای رده های سنی مختلف قهرمانی تکواندو کشور باشیم، به مسابقات استانی بهای زیادی می دهیم، رقابت هایی که جدیدترین دوره آن در رده سنی نونهالان برگزار شد.

افکاری با اشاره به اتمام رقابت هاي قهرماني تکواندو رده سنی نونهالان استان قم افزود در حالی که 21 هوگوپوش نونهال در جمع برترين ها قرار گرفتند، مسابقات قهرماني تکواندو رده سني نونهالان پسر به ميزباني هيئت تكواندو استان قم برگزار شد.

وی با بیان اینکه این رقابت ها به جز وزن اول در سایر اوزان برگزار شد، اضافه کرد: این دوره از پیکارها با حضور 150 هوگوپوش از باشگاه هاي سراسر استان قم در خانه تكواندو قم برگزار شد كه درپايان 21 تكواندوكار نونهال قمي با پیکار در 9 وزن، عناوین برترين اين رقابت ها را به خود اختصاص دادند.

وزن دوم:
علیرضا جعفری، علی عابدینی و حسین هفتانی

وزن سوم:
سیداحمد ابراهیمی، محمدرضا شایگان فر و یونس طیبی

وزن چهارم:
علی جمالی، مهدی معارف وند و علیرضا یعقوبی.

وزن پنجم:
محمدجواد عزیزی و علی حسینی فرد

وزن ششم:
محمد خان محمدی و سپهر عبیدنیا

وزن هفتم:
محمدحسین چاووشی و اسماعیل واعظ زرنق

وزن هشتم:
میلاد منصوری و محسن عابدینی

وزن نهم:
مهدی قلی زاده و حسین آقاجانی

وزن دهم:
محمد امینی و ابوالفضل نقی پور

 

کد خبر 2005029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha