۹ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۲۲

سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین:

اشتباه یک بازیکن باعث از دست رفتن قهرمانی تیم شهرداری شد

اشتباه یک بازیکن باعث از دست رفتن قهرمانی تیم شهرداری شد

پیام خانلرخانی گفت: می توانستیم قهرمان لیگ برتر شویم ولی اشتباه یک تکواندوکار باعث شد تا زحمات چندماه همه اعضای تیم بی نتیجه بماند.

سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین گفت: دیدار با قوامین یک بازی بسیار سنگین و در عین حال جذاب و دیدنی بود که هر دو تیم برای رسیدن به پیروزی تلاش کردند. فکر می کنم علاقمندان به تکواندو از تماشای این مبارزه لذت بردند که متاسفانه بازنده آن دیدار ما بودیم.

وی ادامه داد: همه اعضای تیم برای رسیدن به پیروزی تلاش کردند و ما در حالی که می توانستیم حتی با گرفتن یک تساوی شانس قهرمانی را برای خود حفظ کنیم از این مهم بی بهره ماندیم و آن هم روی اشتباه یک تکواندوکار که اتفاقا امتیازات زیادی از حریف خود پیش بود، نتیجه را واگذار کردیم.

خانلرخانی ادامه داد: کسب عنوان نایب قهرمانی در این لیگ پرفشار خیلی با ارزش است و از همه اعضای تیم تشکر می کنم. همه برای رسیدن به این مهم تلاش کردند ولی من از این موضع ناراحتم که می توانستیم قهرمان شویم و توانایی آن را هم داشتیم که متاسفانه نشد.

سرمربی تیم شهرداری ورامین در مورد داوری این دیدار هم گفت: پیش از این هم گفته بودم در مورد داوری سخنی نمی گویم، هر چند داور در دیدار مهران عسگری می توانست سعه صدر بیشتری داشته باشد و  آن اخطار آخر را ندهد ولی او قانون را اجرا کرد و من حق را به داور می دهم و بازیکن من اشتباه کرد.

تیم تکواندو شهرداری ورامین روز دوشنبه با کسب يک پیروزی مقابل ملی حفاری و قبول یک شکست برابر قوامین ناجا با 24 امتیاز مکان خود را در جایگاه دوم جدول رده بندی لیگ برتر تکواندو تثبیت کرد.
 

کد خبر 2006392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha