۷ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۴۱

لیگ برتر تکواندو/

تساوی صدرنشین مقابل دانشگاه آزاد/ قهرمانی قوامین به خطر افتاد

تساوی صدرنشین مقابل دانشگاه آزاد/ قهرمانی قوامین به خطر افتاد

هفته پنجم از رقابتهای لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور با تساوی صدرنشین در خانه تکواندو آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر ، این رقابتها صبح امروز دوشنبه در خانه تکواندو آغاز شد که در مهمترین بازی هفته پنجم قوامین ناجا صدرنشین مسابقات مقابل دانشگاه آزد تیم چهارم جدول صف آرایی کرد. قوامین که برای کسب عنوان قهرمانی به سه امتياز این بازی نياز داشت در يک رقابت نزدیک و فشرده با تساوی 4 بر 4 متوقف شد تا شانس ایستادن روی سکوی قهرمانی خود را کاهش دهد.

قوامین در واقع با تدبیر سید نعمت خليفه 2 امتياز حساس را از دست داد. سرمربی دانشگاه آزاد با چند جابجايي در ترکیب تیم خود سلطانی سرمربی قوامین را غافلگير کرد. در اين پيکار يوسف کرمی به جای وزن هفتم ، در وزن هشتم به میدان رفت و  8بر4 سجاد مردانی را شکست داد. ابراهيم مردانی 11بر3 اميرحسین شاکری را از پیش رو برداشت و علی رضا نصر آزادانی هم برابر حسین محمدی پيروز شد تا دانشگاه در سه بازی نخست 3بر صفر پيش بیفتد.

در ادامه قوامین با دو پيروزی انفرادی مهدی خدابخش برابر داود عبدالرضايي و سالار صداقت مقابل اسماعیل محمدی به بازی برگشت و نتبجه را 3بر2 تغییر داد. ميثم باقری تکواندوکار وزن اول دانشگاه آزاد در پیکار با علی شاکری در راند چهارم با امتياز طلایی پيروز شد و کار 4بر2 به سود دانشگاه آزاد ادامه يافت. برتری 8بر2 روح الله ابراهيمی در وزن چهارم  و 14بر4 محمد امامی در وزن ششم هر دو از قوامین به ترتیب برابر غفارزاده و علی درویش پور باعث شد قوامین شکست برابر دانشگاه را با تساوی عوض کند.

قوامین با اين يک امتياز 24 امتيازی شد و در مکان اول باقی ماند. شهرداری ورامین اگر بازی امروز خود برابر ملی حفاری را با پیروزی پشت سر بگذارد هم امتياز با قوامین به دلیل تفاضل کمتر در مکان دوم قرار گرفت.

هم اکنون دیدار استیل البرز با مس کرمان در حال جريان است که استیلی ها تا بازی ششم 4بر2 از حريف خود پیش هستند.

لیگ برتر تکواندو عصر امروز با انجام سه بازی از هفته ششم پیگیری می شود که طی آن شهرداری ورامین با قوامین ناجا ، ملی حفاری با مس کرمان و سایپا با استیل البرز مبارزه می کنند.

کد خبر 2005733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha