۸ اسفند ۱۳۹۱، ۱:۰۹

سرمربی تیم تکواندو قوامین در گفتگو با مهر:

هنوز قهرمان نشده‌ایم/ اشتباهات داوران روز به روز بیشتر می‌شود!

هنوز قهرمان نشده‌ایم/ اشتباهات داوران روز به روز بیشتر می‌شود!

مرتضی سلطانی سرمربی تیم تکواندو قوامین ناجا با اشاره به اینکه در یک روز سخت تیمش مهمترین بازی را برای رسیدن به قهرمانی با پیروزی پشت سرگذاشت، گفت: ولی هنوز تا قهرمانی یک قدم باقی مانده است.

مرتضی سلطانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد عملکرد تیم تکواندو قوامین ناجا در دیدارهای هفته اخیر لیگ تکواندو ضمن بیان مطلب فوق گفت: روز دوشنبه دو دیدار مهم برابر دانشگاه آزاد و شهرداری ورامین داشتیم که اتفاقا این دو بازی، برای‌مان بسیار سخت بود که خدا را شکر توانستیم با کسب 4 امتیاز از شش امتیاز ممکن، راه خود را برای رسیدن به سکوی قهرمانی هموار کنیم.

وی اشاره به اینکه تیم دانشگاه واقعا عالی بود، اضافه کرد: با توجه به اینکه این تیم احتمال سوم شدن داشت، نفراتش با آمادگی بالا و انگیزه مضاعف به میدان آمدند و خوشحالم موفق شدیم حداقل امتیاز را از این بازی کسب کنیم.

سرمربی تیم تکواندو قوامین ناجا با تقدیر از تلاش بازیکنان خود در پیکار با شهرداری ورامین هم اظهار داشت: شهرداری یک تیم پرمهره بود که برای قهرمانی تلاش می‌کر. خوشبختانه با تلاش مثال‌زدنی اعضای تیم بخصوص محمد امامی که با وجود آسیب دیدگی مردانه جنگید، ما موفق به کسب سه امتیاز با ارزش این بازی شدیم.

وی با اشاره به غیبت ملی حفاری در مسابقات این هفته تصریح کرد: این اتفاق بسیار بدی برای لیگ برتر است که در این شرایط حساس یک تیم در مسابقات حضور پیدا نمی‌کند. فدراسیون باید تدبیر خاصی بکار گرفته و با این تیم برخورد کند. غیبت همین ملی حفاری برابر شهرداری باعث شد تا هم تفاضل برد انفرادی حریف ما بهتر شود و هم بدون خستگی به مصاف ما بیاید. البته ما با خستگی و مشکلات مختلف از جمله آسیب دیدگی ناشی از بازی با دانشگاه به میدان رفتیم.

سلطانی ادامه داد: اگر دیدار ما با شهرداری به تساوی می‌رسید، شانس قهرمانی را از دست می دادیم و غیبت ملی حفاری باعث قهرمانی حریف ما می‌شد. فدراسیون باید با چنین تیم‌هایی برخورد لازم را داشته باشد تا تیم‌های دیگر لطمه نخورند.

وی در مورد قضاوت داوران هم تاکید کرد: متاسفانه داوری ما ایردات زیادی دارد و اشتباهات آن روز به روز افزایش پیدا می‌‌کند. البته تاکید کنم این اشتاهات جهت‌گیری نداشته و بدون غرض است ولی باید برای رفع آن چاره‌ای اندیشیده شود. افزایش دستمزد ، بالا بردن ساعت استراحت در جریان مسابقات، برگزاری کلاس‌های توجیهی و هر کار دیگری که لازم است باید انجام شود تا داوری به مسابقات لطمه نزد.

سرمربی تیم تکواندو قوامین ناجا در پایان گفت: هفته بعد ما باید با مس کرمان بازی کنیم و شهرداری به دیدار دانشگاه آزاد خواهد رفت. هر اتفاقی امکان دارد در این دو بازی رخ دهد، به همین دلیل خود را هنوز قهرمان نمی‌دانیم و برای دیدار مهم با مس کرمان آماده خواهیم شد.

تیم تکواندو قوامین روز دوشنبه در جریان رقابتهای لیگ برتر با کسب 4 امتیاز از بازی با دانشگاه آزاد و شهرداری ورامین، 27 امتیازی شد. این تیم بخت نخست کسب عنوان قهرمانی این مسابقات است.
 

کد خبر 2006393

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha