۶ اسفند ۱۳۹۱، ۹:۵۱

لیگ برتر تکواندو/

جدال قوامین و شهرداری ورامین برای قهرمانی/ نبرد تعیین‌کننده با دانشگاه آزاد

جدال قوامین و شهرداری ورامین برای قهرمانی/ نبرد تعیین‌کننده با دانشگاه آزاد

رقابتهای لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های کشور در حالی روز دوشنبه در خانه تکواندو پیگیری می شود که دو تیم قوامین ناجا و شهرداری ورامین برای کسب عنوان قهرمانی در یک جدال رودرو مقابل هم صف آرایی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، با برگزاری شش دیدار از هفته‌های پنجم و ششم دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر تکواندو باشگاه های کشور موسوم به جام خلیج فارس تکلیف تیم قهرمان این دوره از مسابقات مشخص می شود. در مهمترین بازی این هفته تیم های اول و دوم جدول رده بندی مقابل هم صف آرایی می کنند.

قوامین ناجا این هفته کار دشوار تری نسبت به شهرداری پیش رو دارد. شاگردان سلطانی قبل از پیکار با شهرداری باید با دانشگاه آزاد مبارزه کنند. دانشگاه آزاد دور رفت نتایج خوبی کسب نکرد، دور برگشت چهره متفاوتی از خود به نمایش گذاشت و بدون شک برای رسیدن به مکانهای بالای جدول به فکر کسب امتیاز از صدرنشین است.

در این دیدار جدال خدابخشی و یوسف کرمی در وزن هفتم می تواند بهترین مبارزه انفرادی روز دوشنبه باشد. این دیدار از آن جهت اهمیت دوچندانی پیدا می کند که کادر فنی تیم ملی اعلام کرده رقابتهای لیگ برتر حکم انتخابی دارد و بازنده شانس کمتری برای بقا در اردوی تیم ملی خواهد داشت.

قوامین 23 امتیازی بعد از جدال مهم خود با دانشگاه باید مقابل شهرداری صف آرایی کند. در واقع تیم صدرنشین لیگ برای رسیدن به عنوان قهرمانی این فصل نباید در این دو بازی امتیازی از دست بدهد. در تیم قوامین امیرحسین شاکری، علی شاکری، سالار صداقت، روح الله ابراهیمی، شاهین فراهانی، محمد امامی، مهدی خدابخشی و سجاد مردانی به احتمال فراوان در ترکیب اصلی به میدان خواهند رفت.

اما به نظر می رسد پیام خانلرخانی برای این دیدار مهم که حکم فینال برای او دارد فکرهای جدیدی در سر دارد. به همین دلیل نمی توان از ترکیب احتمالی شهرداری سخنی گفت ولی اسبقی، عسگری، بیات، عبدالهی، اکبرنتاج، خدامی و رضایی تکواندوکاران سرنوشت سازی در بازی مهم این تیم خواهند بود.

استیل البرز که با 15 امتیاز عنوان سومی را نشانه رفته برای تثبیت این جایگاه نیاز به پیروزی در دو بازی این هفته خود با سایپای البرز و صنعت مس کرمان دارد. در این بین مردان مسی کرمان که در انتهای جدول جا خوش کرده اند برای بالا آمدن به کسب امتیاز نیاز دارند.

* برنامه کامل  دیدارهای هفته پنجم:
- شرکت ملی حفاری ایران، شهرداری ورامین
- دانشگاه آزاد اسلامی، قوامین ناجا
- استیل البرز، صنعت مس کرمان

* برنامه کامل دیدارهای هفته ششم:
- شهرداری ورامین، قوامین ناجا
- شرکت ملی حفاری ایران ،صنعت مس کرمان
- سایپا البرز، استیل البرز
جدول رده بندی تا پایان هفته چهارم دور برگشت:
1- قوامین ناجا( 23 امتیاز )
2- شهرداری ورامین( 21امتیاز)
3-استیل البرز (15 امتیاز )
4- دانشگاه آزاد اسلامی (13 امتیاز )
5- شرکت ملی حفاری ایران (8 امتیاز )
6 - سایپا البرز (8 امتیاز )
7-صنعت مس کرمان (3 امتیاز )

کد خبر 2004731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha