۲۰ اسفند ۱۳۹۱، ۹:۴۸

سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین:

قهرمانی را به راحتی از دست دادیم/ داوری‌ها بزرگترین نقص لیگ بود

قهرمانی را به راحتی از دست دادیم/ داوری‌ها بزرگترین نقص لیگ بود

سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین با اشاره به اینکه رقابتهای لیگ برتر سطح فنی بسیار خوبی داشت، گفت: در این لیگ سنگین، خیلی راحت قهرمانی را از دست دادیم.

پیام خانلرخانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد عملکرد تیم تکواندو شهرداری ورامین ضمن بیان مطلب فوق گفت: لیگ برتر با حضور هفت تیم، بسیار فشرده و سنگین در بالاترین سطح فنی برگزار شد و در این بین تیم ما بازی‌های خیلی خوبی به نمایش گذاشت. در حالیکه می‌توانستیم به راحتی قهرمانی شویم، با یک اشتباه به خواسته خود نرسیدیم ولی با اقتدار نایب قهرمان شدیم.

وی ادامه داد: در پایان رقابتها با تیم قهرمان تنها یک امتیاز فاصله داشته و با تیم سوم هم شش امتیاز اختلاف داشتیم که این نشان از قدرت تیم شهرداری ورامین داشت. خوشبختانه تیم ما با چند جوان با آتیه، بازی‌های بسیار خوب و سطح بالایی را به نمایش گذاشت و موفق شد سکوی نایب قهرمانی را تصاحب کند.

سرمربی تیم شهرداری ورامین در مورد نقایص لیگ اظهار داشت: بزرگ‌ترین نقیصه لیگ همان مشکلات داوری بود. فکر می‌کنم کمیته داوران باید دست به جوانگرایی زده و با دعوت از دوران جوان و جسور، داوران پا به سن گذاشته را کنار بگذارد. شاید اگر داوران بیشتری به مسابقات لیگ دعوت شوند که هر داور تنها یک بازی را قضاوت کند، شاهد چنین مشکلاتی نباشیم.

خانلرخانی با تبریک قهرمانی به کادر فنی و بازیکنان قوامین و تشکر از کادرفنی و اعضای تیم شهرداری ورامین در مورد برنامه‌های شهرداری ورامین برای سال آینده گفت: با تلاش همه جانبه و کاری تیمی توانستیم رضایت مسئولان تیم را جلب کنیم که در این شرایط قطعا شهرداری ورامین سال آینده در لیگ خواهد بود. اگر بازهم مسئولیت تیم به من واگذار شود با جذب نفرات جدید و رفع نقاط ضعف، برای قهرمانی در لیگ فصل آینده شرکت خواهیم کرد.

تیم تکواندو شهرداری ورامین در پایان رقابتهای لیگ برتر تکواندو با کسب 27 امتیاز عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد.


 

کد خبر 2015187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha