۱۸ اسفند ۱۳۹۱، ۱۴:۴۳

پس از برگزاری دیدارهای هفته پایانی؛

تیم قوامین قهرمان لیگ برتر تکواندو شد/ نایب قهرمانی به ورامین رسید

تیم قوامین قهرمان لیگ برتر تکواندو شد/ نایب قهرمانی به ورامین رسید

پرونده رقابت‌های لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های کشور امروز جمعه با انجام دو دیدار در خانه تکواندو و با قهرمانی قوامین و نایب قهرمانی شهرداری ورامین بسته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته پایانی این مسابقات دو دیدار برگزار شد که در اولین بازی مس کرمان در حالی که یک تکواندوکار کمتر داشت به مصاف دانشگاه آزاد رفت و موفق شد حریف صدرنشین خود را متوقف کند. در بازی دیگر این هفته شهرداری ورامین 5 بر 3 مقابل دانشگاه آزاد به پیروزی دست يافت و نیز نایب قهرمان شود.

در بازی نخست مردان مس کرمان توسط میلاد کهنسال، پوریا عبدالرشیدی، محمدرضا بابادی و رضا حبیبی 4 پیروزی انفرادی کسب کردند و شاهین فراهانی، مهدی قربانی، مهدی خدابخش و سجاد مردانی صاحب پیروزی شد تا دو تیم به تساوی 4 بر 4 رضایت دهند.

در بازی دوم هم شهردای ورامین توسط خوش سیرت، عبدالهی، بهنام و حمیدرضا بیات و جلال خدامی صاحب 5 پیروزی شد و برای دانشگاه آزاد هم کرامتی، شیخی و یادگاری صاحب پیروزی شدند.

در پایان این مسابقات قوامین ناجا با 28 امتیاز قهرمان شد و شهردای ورامین با 27 امتیاز روی سکوی نایب قهرمانی ایستاد و استیل البرز هم با 21 امتیاز سوم شد. تیم های دانشگاه آزاد با 14 امتیاز ، سایپای البرز با 11 امتیاز ، ملی حفاری با 8 امتیاز و مس کرمان با 7 امتیاز مکان‌های چهارم تا هفتم جدول را از آن خود کردند.

کد خبر 2014219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha