۲۰ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۴۳

تکواندوکار تیم مس کرمان:

به صلاحدید مربیان بازی نکردم/ هدفم حضور در مسابقات جهانی است

به صلاحدید مربیان بازی نکردم/ هدفم حضور در مسابقات جهانی است

عضو تیم تکواندو مس کرمان گفت: آمادگی حضور در آخرین دیدار لیگ برتر را داشتم ولی به صلاحدید مربیان در ترکیب تیم را قرار نگرفتم.

بهزاد ایلخانی ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: دیدار آخر تیم ما برابر با قوامین حساسیت خاصی حداقل برای مس کرمان نداشت و کادر فنی می خواست از تکواندوکاران بومی استفاده کند و به همین دلیل من به همراه رفیعی و شیری در ترکیب قرار نگرفتیم.

وی ادامه داد: دیدار تیم ما با قوامین برای تعیین تیم قهرمان خیلی اهمیت داشت و اگر می توانستیم برنده بازی باشیم جای تیم های اول و دوم تغییر می کرد. بدون حضور ما هم بازی مساوی شد شاید با وجود من و دو تکواندوکار دیگر نتیجه ای دیگر رقم می خورد ولی ما تابع تصمیم کادر فنی هستیم.

قهرمان پیشین نوجوانان جهان که در اردوی تیم ملی حضور دارد در مورد تمرینات اردویی گفت: تمرینات خوبی را پشت سر می گذاریم و همه  نفرات حاضر تلاش می کنند تا نظر کادر فنی را جلب کنند. روز جمعه هم قرار است رقابتهای انتخابی برگزار شود و اگر کادر فنی صلاح بداند در وزن ششم هم مدعیان مبارزه می کنند.

ایلخانی در مورد شرایط دشوار در وزن ششم گفت: نفرات خوبی در این وزن حضور دارند ولی حضور در مسابقات جهانی شرایط خاص خود را طلب می کند و تکواندوکاری در اندازه های همین رقابتها باید به مسابقات اعزام شود. این مربیان تیم ملی هستند که باید این انتخاب را انجام دهند. من از هر لحاظ آماده حضور در رقابتهای انتخابی هستم.

تیم تکواندو مس کرمان در رقابتهای لیگ برتر با کمترین امتیاز در میان هفت تیم عنوانی بهتر از هفتم کسب نکرد.

کد خبر 2015185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha