۱۹ اسفند ۱۳۹۱، ۹:۱۲

سرمربی تیم تکواندو قوامین:

شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی لیگ بودیم/ اشتباهات داوری آزاردهنده بود

شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی لیگ بودیم/ اشتباهات داوری آزاردهنده بود

سرمربی تیم تکواندو قوامین گفت: رقابتهای لیگ برتر در سطح فنی بالایی برگزار شد که تیم تکواندو قوامین شایسته‌ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی بود.

مرتضی سلطانی ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر افزود: لیگ 92 در واقع بهترین لیگ چند سال اخیر به لحاظ سطح کیفی بود چرا که حضور هفت تیم باعث شده بود تا نیروهای طراز اول تکواندو ایران در قالب همین تیم ها به میدان رفتند و این موضوع باعث افزایش سطح فنی مسابقات شده بود.

وی ادامه داد: در رقابتهایی که به اتمام رسید هیچ بازی قابل پیش بینی نبود و مسابقات بسیار نزدیک بود و نمی شد تیم برنده را از قبل مشخص کرد و این یکی  از مزیت های مهم و مفید این دوره بود.

سرمربی قوامین کاهش تیم های حاضر در لیگ برتر تکواندو به هفت تیم را یکی از نواقص مهم این مسابقات عنوان داشت و افزود: این موضوع باعث شده بود که مربیان برای انتخاب ترکیب خود دست به ریسک نزده و بهترینها را ترکیب قرار دهند. در واقع این رقابتهای فشرده شهامت مربیان را گرفته بود و جوانان کمتر مجال خودنمایی پیدا کردند.

سلطانی در خصوص داوری مسابقات هم گفت: مشکل داوری در طول مسابقات وجود داشت و در واقع اشتباهات داوری با رقابتهای لیگ عجین شده بود که البته غرض ورزی نداشت و به دور از هرگونه جهت گیری بود. همه باید کمک کنیم مشکلات داوری حل شود و فدراسیون با افزایش حقوق و یا تعداد داوران درصدد کاهش اشتباهات داوری برآید. اینکه بخواهیم بدون اشتباه باشد آرمان شهری دست نیافتنی است.

وی در پایان به حضور پرقدرت در مسابقات لیگ سال آینده اشاره کرد و افزود: در اوزان میانی مشکلات زیادی داشتیم که برای سال آینده باید رفع شود تقریبا" نیمی از نفرات خود را تغییر خواهیم داد و با قدرت برای دفاع از عنوان قهرمانی خود به میدان می خواهیم آمد.

تیم تکواندو قوامین روز جمعه با کسب 28 امتیاز عنوان نخست رقابتهای لیگ برتر را کسب کرد.

کد خبر 2014422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha