۱۹ اسفند ۱۳۹۱، ۹:۳۵

لیگ برتر تکواندو ؛

از رد درخواست شهرداری تا غیبت ستاره‌های مسی

از رد درخواست شهرداری تا غیبت ستاره‌های مسی

رقابتهای لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های کشور در حالی روز جمعه به پایان رسید که سازمان لیگ با درخواست مسئولان شهرداری ورامین برای برگزاری همزمان دو بازی پایانی مخالفت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، روز جمعه لیگ برتر تکواندو با برگزاری دو بازی به پایان رسید. قبل از این دو بازی قوامین با 27 امتیاز صدرنشین بود و شهرداری ورامین با 24 امتیاز در جای دو قرار داشت. قوامین صدرنشین در هفته پایانی مس کرمان را پیش رو داشت و شهرداری ورامین هم باید با  دانشگاه آزاد دیدار می کرد.

به دلیل حساسیت های بالای این دو بازی خبرگزاری مهر روز چهارشنبه پیشنهاد برگزاری همزمان را به مسئولان سازمان لیگ داد. همین پیشنهاد به صورت درخواست از سوی مسئولان تیم شهرداری ورامین به مسئولان سازمان لیگ ارائه شد ولی معلوم نشد به کدام دلیل با آن مخالفت شد. مردان مسی هم از سید محمد رفیعی و بهزاد ایلخانی در ترکیب خود سود نبردند تا شایعات در این خصوص بیشتر و بیشتر شود.

محمد کرمی رئیس سازمان لیگ در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: بازی مس و قوامین حساسیت بیشتری نسبت به دیگر بازی هفته پایانی داشت به همین دلیل زودتر برگزار شد، ضمن اینکه به دلیل برنامه ریزی برای برگزاری مراسم اختتامیه در ساعت 15 مقدور نبود تا به صورت همزمان انجام شود.

وی ادامه داد:من درخواستی از سوی مسئولان شهرداری نداشتم و صبح جمعه به ما پیشنهاد داده شد که امکان تغییر برنامه نبود. ولی در کل بگویم هیچ موضوع خاصی نبود. در همین جا هم به صراحت اعلام می کنم سازمان لیگ از انتقادات و پیشنهادات رسانه ها استقبال می کند.

اما پیام خانلرخانی در این مورد به مهر گفت: می شد این دو بازی همزمان برگزار شود ، ما عصر پنجشنبه در زمان قرعه کشی با زینال حسینی یکی از مسئولان سازمان لیگ درخواست خود را مطرح کردیم. الان هم اعتراضی نداریم و همه چیز تمام شده و عنوان کردن این موضوعات فکر نمی کنم صحیح باشد.

به هر حال لیگ برتر با قهرمانی تیم شایسته قوامین به اتمام رسید. ولی بازهم شاهد بی نظمی در برگزاری مراسم اختتامیه بودیم. خیلی ها که نباید حتی در سالن حضور داشته باشند خیلی راحت دعوت شده و در قاب عکس ها جا گرفتند. در این مراسم از برخی اهالی تکواندو هم تقدیر شد. از پیشکسوتان گرفته تا دادن "دان هفت" افتخاری به یکی از قدیمی های تکواندو، ولی یک بار دیگر شاهد بی اعتنایی فدراسیون تکواندو به اصحاب رسانه و خبرنگاران بودیم.

نکته دیگر انتخاب بهترین های لیگ از سوی سازمان لیگ بود. انتخاب های کاملا سلیقه ای که برخی مواقع تعصبات سازمانی در نوع این انتخابات به وضوح مشهود بود. اینکه برخی از لیگی ها هر چه خوب بودند بازهم دیده نشدند و برخی ها هم به عنوانی نامشان در لیست بهترین ها قرار می گرفت!

رقابتهای لیگ برتر تکواندو روز جمعه با قهرمانی قوامین ناجا به اتمام رسید و شهرداری ورامین به همراه استیل البرز به ترتیب دوم و سوم شدند.

کد خبر 2014419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha