۸ اسفند ۱۳۹۱، ۹:۱۲

ساعی در گفتگو با مهر:

انتظار دارند اشتباه کنند و کسی اعتراض نکند/ داوران نایب قهرمانی را از استیل‌البرز گرفتند

انتظار دارند اشتباه کنند و کسی اعتراض نکند/ داوران نایب قهرمانی را از استیل‌البرز گرفتند

مدیر فنی تیم تکواندو استیل البرز گفت: در اعتراض خود به نحوه قضاوت داوران به هیچ کس بی احترامی نکردم ولی داوران به من توهین کردند که این موضوع را تا انتها پیگری خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی ساعی  روز دوشنبه به نحوه قضاوت داوران اعتراض داشت و این اعتراض به مشاجره وی با برخی داوران حاضر در سالن انجامید. در این خصوص خبرنگار مهر با هادی ساعی گفتگویی انجام داد که در زیر می خوانید؛

از قضاوت داوران در اهواز تشکر کردم
وی در ابتدای گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه داوری در هفته های پنجم و ششم ایرادت زیادی داشت افزود: وقتی داوران خوب قضاوت می کنند تشکر می کنیم و وقتی مشکل داشته باشند هم بیان می کنیم. در مسابقات آغاز دور برگشت  که به میزبانی اهواز برگزار شد از داورانی که دعوت شده بودند انتظار قضاوت های سطح بالایی را نداشتیم ولی با وجود اشتباهات واضح در دو بازی تیم ما در پایان مسابقات از رئیس کمیته داوران تشکر کردم چرا که داوریها خوب بود.

در غیاب من سر استیل البرز را بریدند
ساعی ادامه داد: در جریان مسابقات هفته‌های سوم و چهارم  لیگ که من ایران نبودم داوران با اشتباهات خود سرتیم ما را بریدند ولی در نهایت ما متهم به این شدیم که داوران از استیل البرز حمایت می کنند. براساس گفته کادر فنی، شکایت کردیم و دبیر فدراسیون هم آن اشتباهات را بعد از دیدن فیلم مبارزات تائید کرد. در همان مسابقات ضربه تکواندوکار تیم ما به صورت حريف که باعث خونریزی بینی وی شده بود امتیاز نگرفت ولی در ثانیه پایانی مبارزه  در يک فعل و انفعال و درگیری دو تکواندوکار، بی دلیل اخطار به تکواندوکار تیم ما داده می شود. با همان یک اخطار باختیم تا با از دست دادن مقام نایب قهرمانی، سوم شویم. روز دوشنبه هم شاهد تکرار همان اشتباهات بودیم.

انتظار دارند اشتباهات را بینیم و اعتراض نکنیم
مدیر فنی تیم تکواندو استیل البرز افزود: آقایان انتظار دارند که هرچقدر اشتباه می کنند کسی چیزی نگوید. هفته قبل گفتند اعتراضات مکتوب باشد. اما تاکنون به اعتراض مکتوب هفته قبل ما جوابی داده نشده است. این در صورتی است که باید کمیته قضایی در سالن حضور داشته باشد و به اعتراض ها همان روز پاسخ دهند. متاسفانه به اعتراض امروز ما هم جوابی داده نشد چون اصلا" کمیته قضایی در مسابقات ندارند.

شکایت از داوران را پیگیری می کنم
ساعی در ادامه گفتگو با خبرنگار مهر گفت: کتبی اعتراض می کنیم کسی جواب نمی دهد، فرياد می زنیم کسی جوابی نمی دهد، چکار باید کنیم. بعد دو نفر از آقایان داورها به بنده بی احترامی کردند که من شکایت کردم. چون به اعتراض کتبی ما جوابی داده نشد من این چنین اعتراض کردم ولی در این اعتراض به کسی بی احترامی نکردم. این داوران باید پاسخگو باشند اگر در فدراسیون هم برخورد نشود در جای دیگر اعتراض خود را پیگیری می کنم.

استیل البرز باید نایب قهرمان می شد
وی با اشاره به نتایج تیم استیل البرز در لیگ گفت: حق این تیم نایب قهرمانی بود. هفته قبل اگر آن اتفاق نمی افتاد بدون شک دوم می شدیم. معتقدم وقتی برای انجام کاری زحمتی کشیده می شود باید مزد آن را نیز گرفت. کادر فنی، بازیکنان، خود ما، مسئولین استیل البرز که واقعا با ما همراهی کردند، همه و همه تلاش کردند. مدیریت و حتی کارکنان استیل البرز پیگیر کار بودند که من از همه دوستان تشکر می کنم.

باید زنگ تفریح می شدیم
مدیر فنی استیل البرز در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در ابتدای فصل هیچ کس فکر نمی کرد با این نفرات بتوانیم نتیجه بگیریم. همه می گفتند  خوب استیل البرز با این بازیکنان زنگ تفریح است و هفته اول و دوم هم خوب نتیجه نگرفت. خود ما هم به دلیل کم تجربگی نفرات از این تیم انتظار نداشتیم، نیم بیشتری از این تکواندوکاران اولین بار بود در لیگ مبارزه می کردند ولی کادر فنی با زحمت  فراوان موفق شد تیم را تا مقام سومی بالا بياورد.  

نتایج اردونشینان در لیگ مهم است
مدیر فنی تیم ملی در مورد انتخابی درون لیگی هم گفت: وقتی تکواندوکاری در اردوی تیم ملی تمرین می کند و بیاید در مسابقات لیگ به بازیکنی که در اردو و سطح اردوی تیم ملی نیست نتیجه را واگذار می کند خوب باید شانس تمرین در کنار اردونشینان را از دست بدهد. ولی تکواندوکارانی که در اردو هستند با هم مبارزه می کنند یک محک جدی است که نتایج آن برای کادر فنی اهمیت دارد. از این مسابقات چند نفری خط خواهند خورد و به جای آنها که خط می خورند، نفرات خوبی از لیگ دعوت کنیم.

با سه تیم به بلژیک می رویم
ساعی در مورد مسابقات انتخابی 25 اسفندماه گفت: باید تعداد نفرات حاضر در اردو را سبک‌تر کنیم. یعنی ما بعد از عید با سه تیم تمرینات را  شروع می کنیم. ضمن اینکه حضور در یک تورنمنت بین المللی در دستور کار قرار داد و در نظر داریم با سه تیم به تورنمنت بلژيک برویم. چرا که نفرات حاضر در اردو  تجربه اندکی دارند و حتما باید در مسابقات تدارکاتی تیم خود را محک بزنیم و بعد از بازگشت از بلژيک تیم اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی را معرفی خواهیم کرد.

تیم تکواندو استیل البرز با کسب دو پیروزی در هفته های پنجم و ششم از دور برگشت رقابتهای لیگ برتر مقابل مس کرمان و سایپای البرز 21 امتیاز شد و عنوان سومی خود را قطعی کرد.

کد خبر 2006389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha