۸ بهمن ۱۳۹۱، ۱۰:۳۶

لیگ برتر تکواندو/

کار دشوار قوامین در آغاز دور برگشت/ مربیان تیم ملی رو در روی هم

کار دشوار قوامین در آغاز دور برگشت/ مربیان تیم ملی رو در روی هم

دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر تکواندو در حالی از فردا در اهواز آغاز می‌شود که توجه فدراسیون به مربیان لیگی برخی مدعیان حضور در کادر فنی را زیر تیغ نگاه کارشناسان قرار داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، شش بازی از هفته های اول و دوم دور برگشت فردا دوشنبه به میزبانی ملی حفاری به نام "شهید قورچانی"  در سالن ورزشی نفت اهواز برگزار خواهد شد.

صدرنشین مسابقات این هفته دو بازی سخت و دشوار مقابل استیل البرز و ساپیا پیش رو دارد. ناجا که سرمربی خود را به کادر فنی تیم ملی فرستاده برای تداوم صدرنشینی به کسب هر شش امتیاز این دو بازی نیاز دارد.

دیدار ناجا با استیل  را باید مبارزه مربیان تیم ملی نامید. مرتضی کریمی سرمربی جدید تیم ملی، استیل البرز را برای پیکار با ناجای آماده می کند که مرتضی سلطانی دستیار او در تیم ملی هدایت آن را برعهده دارد و نمی خواهد در همین آغاز همکاری قافیه را کریمی ببازد.

البته تیم کریمی قبل از آنکه به دیدار ناجا برود باید با ملی حفاری پیکار کند. ملی حفاری تیم پرمهره ای است که تاکنون نتایج درخوری کسب نکرده، شاید بازگشت رجلی به ترکیب این تیم شرایط را در دور برگشت تغییر دهد.

شهرداری ورامین تیم دوم جدول برای نزدیک شدن به ناجا مس کرمان را پیش رو دارد. پیام خانلرخانی که زمزمه حضورش در کادر فنی بازیهای کشورهای اسلامی مدتهاست شنیده می شود با تمام قوا به دیدار مردان مسی کرمان خواهد رفت.

دانشگاه آزاد هم که با 5 امتیاز تیم ششم جدول است برای بازگشت به جمع مدعیان مس کرمان و سایپا را پیش رو دارد. نعمت خلیفه به احتمال فراوان هدایت تیم اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی را برعهده خواهد گرفت و مصمم است با قدرت بازیهای این هفته را در رسیدن به 6 امتیاز کامل پشت سر بگذارد.

در جدول رده بندی قوامین با 16 امتیاز در صدر جدول ایستاده، شهرداری ورامین با 12 امتیاز دوم است و استیل البرز با 10 امتیاز در خانه سوم قرار گرفته است. تیم های ملی حفاری با 8 امتیاز، سایپا با 7 امتیاز، دانشگاه آزاد با 5 امتیاز و مس کرمان بدون امتیاز خانه های چهارم تا هفتم را در اختیار دارند.

برنامه دیدارهای هفته اول از دور برگشت:
- شرکت ملی حفاری ایران -  استیل البرز
- صنعت مس کرمان - دانشگاه آزاد اسلامی
- قوامین ناجا - سایپا البرز
 برنامه دیدارهای هفته دوم از دور برگشت:
- قوامین ناجا  - استیل البرز
- سایپا البرز- دانشگاه آزاد اسلامی
- شهرداری ورامین - صنعت مس کرمان

کد خبر 1801257

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha