۲۸ آذر ۱۳۹۱، ۹:۱۹

لیگ برتر تکواندو/

تداوم صدرنشینی قوامین در روز شکست دوباره دانشگاه آزاد/ توقف مدعیان

تداوم صدرنشینی قوامین در روز شکست دوباره دانشگاه آزاد/ توقف مدعیان

رقابتهای لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های ایران با تداوم سریال‌های پیروزی قوامین و تساوی دو تیم مدعی استیل البرز و شهرداری ورامین پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته‌های چهارم و پنجم از دور رفت رقابتهای لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های کشور دوشنبه در حالیکه قرار بود در ورامین برگزار شود با تصمیم مسئولان سازمان لیگ در خانه تکواندو برگزار شد تا قوامین ناجا در تنها بازی خود دومین شکست را به دانشگاه آزاد تحمیل کرده و جایگاه خود را با 12 امتیاز در صدر جدول حفظ کند.

در این دیدار خلیفه سرمربی دانشگاه آزاد، اسماعیل محمدی را به جای یوسف کرمی در ترکیب اصلی قرار داد و این تکواندوکار هم شکست سنگینی را مقابل خدابخشی که هم اکنون بهترین وزن هفتم ایران است، متحمل شد. شکست میثم باقری دارنده مدال برنز جهان مقابل شاکری دیگر نتیجه قابل توجه این بازی بود که در نهایت با برتری 6 بر2 قوامین خاتمه یافت.

دانشگاه آزاد قبل از این شکست، یک تساوی 4 بر 4 هم مقابل ملی حفاری داشت تا با 5 امتیاز به مکان پنجم جدول سقوط کند. فرزاد عبداللهی تکواندوکار ملی‌پوش ملی حفاری که هفته قبل هم شکست را در لیگ تجربه کرده بود، این هفته نیز مقابل  علیرضا درویش‌پور از دانشگاه آزاد تن به شکست داد. عبداللهی آسیب دیده است و باید هرچه زودتر شرایط را برای آغاز مداوای پای آسیب دیده مهیا کند، در غیر اینصورت بازهم شاهد شکست‌های وی در لیگ خواهیم بود.

اما حجی زواره ملی پوش تیم حفاری که هفته قبل در لیگ مغلوب شده بود، این هفته روح‌الله طالبی را شکست داد تا خاطره تلخ هفته قبل را فراموش کند.

دیگر بازی مهم این هفته را دو تیم مدعی و خوب استیل البرز و شهرداری ورامین برگزار کردند. این بازی که تقابل جوانان با آتیه دو تیم بود، در نهایت با تساوی 4 بر 4 به پایان رسید. ورامینی‌ها به لطف جسارت خانلرخانی سرمربی جوان خود که از جوانانی چون عسگری، بیات، اسبقی، رضایی و سلیمانی در ترکیب تیم بهره می‌برد، این روزها بازی‌های خوبی به نمایش می‌گذارد. ورامینی‌ها بعد از این تساوی مقابل ملی حفاری هم 4 بر 4 مساوی کردند تا با 8 امتیاز جایگاه خود را در مکان دوم  حفظ کند.

در آن‌سوی میدان هم مرتضی کریمی که در میدان دادن و بازی گرفتن از جوانان تبحر دارد، با پدرام حسن پور، سجاد مصطفوی، پوریا عرفانیان و مهرداد ندرمحمدی، موفق به برتری مقابل نادریان شد. استیلی‌ها در پیکار دوم 6 بر 2 مس کرمان را شکست دادند و با 7 امتیاز و یک پله صعود در جایگاه سوم ایستادند.

در آخرین بازی هم سایپا موفق شد تا شکست دیگری در کارنامه مس کرمان ثبت کرد. مردان مسی کرمان هیچ نشانی از تیم سالهای گذشته ندارند و هم اکنون بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارند.

نتایج  کامل بازیهای هفته چهارم:
* صنعت مس 3 - سایپا 5
* شرکت ملی حفاری ایران 4 - دانشگاه آزاد اسلامی 4
* صنایع استیل البرز 4 - شهردار ورامین 4
دراین هفته تیم تکواندوی قوامین ناجا استراحت دارد.

نتایج کامل بازیهای هفته پنجم:
* صنایع استیل البرز 6 - صنعت مس 2
* دانشگاه آزاد اسلامی 2 - قوامین ناجا 6
* شرکت ملی حفاری ایران 4 - شهرداری ورامین 4
دراین هفته تیم تکواندوی سایپا استراحت دارد.

جدول رده‌بندی تا پایان هفته پنجم:
1- قوامین ناجا با 12 امتیاز
2-شهرداری ورامین با 8 امتیاز
3- صنایع استیل البرز با 7 امتیاز
4- شرکت ملی و حفاری با 5 امتیاز
5-دانشگاه آزاد اسلامی با 5 امتیاز
6-سایپا البرز با 4 امتیاز
7- صنعت مس کرمان بدون امتیاز

کد خبر 1769064

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha