۶ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۲۳

خانلرخانی در گفتگو با مهر:

فاتح جنگ قهرمانی شهرداری ورامین است/ از داوری صحبت نمی‌کنم

فاتح جنگ قهرمانی شهرداری ورامین است/ از داوری صحبت نمی‌کنم

سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین گفت: دیدار با قوامین یک جنگ واقعی برای رسیدن به قهرمانی است که امیدوارم تیم ما پیروز این میدان سخت باشد.

پیام خانلرخانی با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: بازی سخت و دشواری را پیش رو داریم. قوامین تیم جوانی است که تاکنون در لیگ بهترین نتیجه را کسب کرده و تا اینجای کار صدر جدول را در اختیار دارد ولی تیم ما هم مدعی قهرمانی است و برای رسیدن به این مهم تا آخرین لحظه مبارزه خواهیم کرد. من برای این دیدار برنامه‌های خاصی دارم که روز بازی مشخص خواهد شد. این بازی یک فینال و جنگ تمام عیار است که برای پیروزی باید ریسک کرد.

وی ادامه داد: تا پایان لیگ سه بازی پیش رو داریم که دو بازی آن با ملی حفاری و قوامین فردا دوشنبه خواهد بود. دیدار با قوامین برای ما خیلی اهمیت دارد ولی نمی توانیم مبارزه با ملی حفاری را دست کم بگیریم. برای رسیدن به قهرمانی باید در سه بازی پیروز شده و 9 امتیاز به حساب خود واریز کنیم. ضمن اینکه اعضای تیم آماده و سرحال هستند که آمادگی بالای برای کسب پیروزی در این سه بازی مهم دارند.

سرمربی شهرداری در مورد دیدار دانشگاه و قوامین هم گفت: شاید نتیجه این بازی در تعیین تیم قهرمان تاثیر داشته باشد ولی همانطور که گفتم ما باید در سه بازی آخر خود پیروز شویم. اگر به این مهم دست پیدا کنیم نیازی نیست چشم به نتیجه دیگر بازیها داشته باشیم.

خانلرخانی در مورد داوری این بازی هم گفت: من هیچ موقع در مورد داوری صحبت نکردم. به جای آنکه به داوری بپردازم تمرکزم روی تیم خودم است. البته معتقدم داوران ما جزو بهترین های دنیا هستند. اگر اشتباهی بوده سهوی و برای همه تیم ها اتفاق افتاده است.

تیم تکواندو شهرداری ورامین با 21 امیتاز در مکان دوم جدول ایستاده روز دوشنبه ابتدا با ملی حفاری پیکار می کند و سپس در مهمترین بازی خود به دیدار قوامین تیم صدرنشین خواهد رفت.

 

کد خبر 2004755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha