۱۵ آذر ۱۳۹۱، ۱۱:۵۴

روحی خبرداد:

فراخوان شرکت در سومین جشنواره "وقف، چشمه همیشه جاری" اعلام شد

فراخوان شرکت در سومین جشنواره "وقف، چشمه همیشه جاری" اعلام شد

سنندج - خبرگزاری مهر: فراخوان شرکت در سومین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری در سراسر استان کردستان توزیع شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان این مطلب که رسانه و هنر از تاثیر گذارترین راه های ترویج فرهنگ وقف است، گفت: تبلیغ و فرهنگ سازی از راه هنر و رسانه از راه کارهای بسیار تاثیر گذار برای نهادینه شدن وقف در اذهان مردم است.

سلمان روحی  افزود: سومین جشنواره وقف، چشمه همیشه جاری در سه رشته رسانه مکتوب، پوستر و فیلم "فیلم نامه، فیلم کوتاه، مستند" برگزار می شود.

وی اظهار داشت: این امر موجب ترویج و توسعه سنت حسنه و ماندگار وقف، تبلیغ حس جاودانگی، نوع دوستی و افزایش روحیه تعاون و دگرخواهی و تبیین ضرورت ها و دستاوردها و ارزش های این سنت ماندگار و پایدار الهی، اسلامی و انسانی می شود.

روحی در ادامه اعلام کرد: امروز تبلیغ فرهنگ وقف توسط اصحاب هنر کمتر از وقف کردن نیست زیرا هنرمندی که در راه این فرهنگ اثری ارائه می دهد در واقع یک عامل فرهنگ ساز دائمی را به وجود آورده است به طوری که تا سال های سال از این اثر هنری می توان به عنوان مبلغ فرهنگ وقف استفاده کرد.

وی اظهار داشت: علاقمندان به شرکت در این جشنواره کشوری می توانند برای دریافت فراخوان و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه وقف به سایت این اداره کل مراجعه کنند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان در پایان با تاکید بر بیانات رهبر معظم انقلاب که استان کردستان استان فرهنگ و هنر است، یادآور شد: هنرمندان و اصحاب رسانه استان با عظم راسخ در سومین جشنواره فرهنگی، هنری وقف چشمه همیشه جاری شرکت و با ارائه آثار مفتخر موجبات ترویج و تبلیغ ارزشمندترین فرهنگ ها یعنی وقف را به وجود آوردند.

کد خبر 1758699

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha