۱۵ آذر ۱۳۹۱، ۱۶:۲۱

جمشیدی عنوان کرد:

ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از پیشرفت 70 درصدی ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا جمشیدی ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید مسئولان استان بوشهر از روند ساخت ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر اظهار داشت: بهره‌برداری از این ورزشگاه می‌تواند در رفع نیازهای ورزشی و میزبانی تیم‌های بوشهری در مسابقات کشوری نقشی مهم و تاثیرگذار داشته باشد.

وی با اشاره به پیشرفت 70 درصدی ساخت این ورزشگاه ادامه داد: استادیوم ورزشی بوشهر در مساحت 18 هکتار در دست اجرا است که دارای پیشرفت 70 درصدی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به اعتبارات هزینه شده در این پروژه، خاطرنشان ساخت: اعتبار کامل این طرح 11 میلیارد تومان است که تاکنون  2.8 میلیارد تومان صرف اجرای آن شده است.

معاون امورعمرانی استاندار بوشهر نیز در این بازدید با انتقاد از نماینده کارفرما و پیمانکار طرح اظهار داشت: باتوجه به اینکه 20 روز پیش از این طرح بازدید کرده‌ام ولی تغییری در آن مشاهده نمی‌شود و لازم است در اجرای آن تجدید نظر شود.

شاپور رستمی خواستار تعین مکانی برای استقرار نماینده معاون عمرانی استانداری برای نظارت دائم بر روند ساخت این طرح شد و اضافه کرد: اگر مجری طرح می‌خواهد حمایت شود لازم است به میدان بیاید و کار کند در غیر این صورت کار به پیمانکار دیگری واگذار می‌شود.

وی در ادامه با تخصیص 600 میلیون تومان برای تسریع در روند ساخت این طرح، تاکید کرد: مجری طرح باید طبق مصوبه شورای فنی و شورای توسعه برنامه ریزی کار کند تا در موعد مقرر به بهره برداری برسد.

کد خبر 1759102

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha